- Konu Yazar
- #1
Sadelikten gelen güzellik. Abartlılı modifiyelerden hoşlanmam. Sade ve güzel olcak. Bende keyfime göre bişeyler yaptım. Yapamayada devam ediyorum. Yarın bakıma girecek yağ ve buji değişecek. Yeni korna takılacak. Gitmişken motorumun yaylarını kestireceğim. Çok yüksek geliyor. Basık severim. Şu an bakınca leylek gibi. Sorun yaratır mı? İşte yaptıklarım ve fotoğraflar.. 
-Xenon Far 8000k
-Şerit ledler
-Yeni jantlar
-Ön kapağı CF kaplma(kendi yapımım)
-Far karartma(kendi yapımım)
-Üstündeki yazıları söktüm
-Gösterge ışıklarını beyaza çevirdim(led taktım)
-Aynalarımı sökmedim :mrgreen:
İşte fotolarr:
Gezerken:
Basık nasıl olacak diye deneme yaptım:
Olumlu ve olumsuz yorumlarınızı bekliyorum
-Xenon Far 8000k
-Şerit ledler
-Yeni jantlar
-Ön kapağı CF kaplma(kendi yapımım)
-Far karartma(kendi yapımım)
-Üstündeki yazıları söktüm
-Gösterge ışıklarını beyaza çevirdim(led taktım)
-Aynalarımı sökmedim :mrgreen:
İşte fotolarr:
Gezerken:
Basık nasıl olacak diye deneme yaptım:
Olumlu ve olumsuz yorumlarınızı bekliyorum