600RR için orijinal sinyal seti

Katılım
21 May 2018
Mesajlar
8
Aldığımda üzerinde gömmeler ve katlanır plakalık sinyali vardı, şimdi Honda Yükseliş'i aradım ön sinyal sağ 610 lira, sol 610 lira. Arka sağ 630 lira, sol 630 lira fiyat çektiler. Tek amacım motosikleti fabrika çıkışlı hale getirmek.

Toplasan 100 gram gelmeyen sinyalin ön takımı : 1220 TL
Toplasan 100 gram gelmeyen sinyalin arka takımı : 1260 TL


İnternette ucu soketli bulamadım, acaba orijinaline en yakın veya orijinal daha ucuza nereden bulurum?. Çünkü bu fiyatlar şaka gibi.


Motosiklet : 2015 Model 600RR
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
hocam ürünler gramajına göre fiyatlandırılmıyor. 1 kilo domates 3-4 tlyken, 138 gram gelen iphone 5-6 bin tl. :)
70 euro tanesi EU Honda'da. Bizde kur farkı ve vergilerle o fiyatı buluyor. Boşuna ödeme o paraları.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
422
Aldığımda üzerinde gömmeler ve katlanır plakalık sinyali vardı, şimdi Honda Yükseliş'i aradım ön sinyal sağ 610 lira, sol 610 lira. Arka sağ 630 lira, sol 630 lira fiyat çektiler. Tek amacım motosikleti fabrika çıkışlı hale getirmek.

Toplasan 100 gram gelmeyen sinyalin ön takımı : 1220 TL
Toplasan 100 gram gelmeyen sinyalin arka takımı : 1260 TL


İnternette ucu soketli bulamadım, acaba orijinaline en yakın veya orijinal daha ucuza nereden bulurum?. Çünkü bu fiyatlar şaka gibi.


Motosiklet : 2015 Model 600RR

boşver hocam. Bana 20 lira ateşle dişimle soket yaparım sana :queen: Bi tane 600 RR alıp parça parça Hondadan ucuza satsak yine kar ediyoruz he.

Aliexpress vb. sitelerden sipariş et bence. İlle soketli olsun dersen de git elektrik/elektronik pasajlarına kendine soket ayarlarsın ordan :)
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
o değilde bir ara, bir kg fındık. bir kg mercedes a class'tan pahalıydı. Ekşide böyle başlık vardı.:mrgreen:

Orjinalliği bir kenara koyup, soketi de boşverip, kablo kesip biçme ile hz.aliexpress'ten güzel bir sinyal denk gelir.
Satarkenki olayı düşünüyorsan, adam bunun sinyalleri orjinal değil 2480 tl düşerim diye bir vicdansızlık yapma olasılığı milyonda birdir heralde.

Dolar kurunu baş tacı yaptığımız şu günlerde, ben bile 2 yıldır bir sissy bar'a 300-500 $(abd'de yaşayan için hiç birşey.) nasıl vereceğimi düşünüyordum.
Başka bir motosikletin sisy'barını buldum, uydurdum, kesip biçip takacağım. Koyim orjinal görüntüsü olmayıversin. İşimi görsün modundayım. Maliyeti 200 tl gibi birşey olacak bana.
Dış mihraklar yüzünden bir cobra egzost neyin takamıyoruz.:farao:
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Aldığımda üzerinde gömmeler ve katlanır plakalık sinyali vardı, şimdi Honda Yükseliş'i aradım ön sinyal sağ 610 lira, sol 610 lira. Arka sağ 630 lira, sol 630 lira fiyat çektiler. Tek amacım motosikleti fabrika çıkışlı hale getirmek.

Toplasan 100 gram gelmeyen sinyalin ön takımı : 1220 TL
Toplasan 100 gram gelmeyen sinyalin arka takımı : 1260 TL


İnternette ucu soketli bulamadım, acaba orijinaline en yakın veya orijinal daha ucuza nereden bulurum?. Çünkü bu fiyatlar şaka gibi.


Motosiklet : 2015 Model 600RR

altından heralde sinyaller o nasıl fiyat
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
hocam bende de 1000rr var 14 model.sana tavsiyem grom,nc serisi vs gibi bazı modellerin siyalleri aynı bi araştır.daha uyguna halledebilirsin gibime geliyor.

https://tr.aliexpress.com/item/For-...-Front-Turn-signal-Indicator/32815998981.html

örneğin bu linkteki olur.bi ölç tart kararını ver derim.ama satarken de sinyaller orjinal değil desen ulan kazalı mı acaba diye düşünür vatandaş :D

https://www.sahibinden.com/ilan/yed...r-600-rr-1000-rr-sinyal-10-14-514447968/detay

buda yerli satıcı.


GErçi herkes motosikleti için orjianl parçayı kullanmak ister tabi ki orjinal falan düşünemeyecek halde kalıyoruz bu fiyat ne yahu.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
8
hocam bende de 1000rr var 14 model.sana tavsiyem grom,nc serisi vs gibi bazı modellerin siyalleri aynı bi araştır.daha uyguna halledebilirsin gibime geliyor.

https://tr.aliexpress.com/item/For-...-Front-Turn-signal-Indicator/32815998981.html

örneğin bu linkteki olur.bi ölç tart kararını ver derim.ama satarken de sinyaller orjinal değil desen ulan kazalı mı acaba diye düşünür vatandaş :D

https://www.sahibinden.com/ilan/yed...r-600-rr-1000-rr-sinyal-10-14-514447968/detay

buda yerli satıcı.


GErçi herkes motosikleti için orjianl parçayı kullanmak ister tabi ki orjinal falan düşünemeyecek halde kalıyoruz bu fiyat ne yahu.

Kazalı motor, ilanda da yazdım zaten :D
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
397
ben aliexpressten rizoma sinyal söylemiştim. gayet memnun kalmıştım. o tarz bir şey yapabilirsiniz. orijinal sinyale hiç gerek yok bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst