Anladım şuan genelde arabalara yapıyorlar bunu galerici ve pertçilerin şişirme tekniklerinden biri.
Amortisörün yapısına çalışmasına vakıfım da, böyle yağ koyuyoruz diyince dedim eskiden fren hidroliği gibi bir yağ haznesimi vardı.:mrgreen:
Şuan nispeten ne arasan buluyorsun tabi genellikle bir süre bekleyerek.
Zaten böyle giderse bende kaçıcam, havalar miss ve motorum yok, çıldırmak üzereyim.r:
50 trilyonluk süperloto bana çıktı sizin haberiniz yok tabe:queen:
Görüntü artistlik kısmı değilde rüzgar olayı endişelendiriyor beni sadece o kadar
Gelsin absli sanada alacam bir tane![]()