600FA(Hornet) yada 600 RR mı, 1000 RR mı mı?

Sizce hangisi ?


  • Kullanılan toplam oy
    69
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
nese benim gözlerim kapanmaya başlıyor 3 gündür az uyuyup çok dolaştım 4 tekerle başımın belası saolsun
sizede iyi tekerler :p
ben yatağa doğru uzadım son gaz...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Anladım şuan genelde arabalara yapıyorlar bunu galerici ve pertçilerin şişirme tekniklerinden biri.

Amortisörün yapısına çalışmasına vakıfım da, böyle yağ koyuyoruz diyince dedim eskiden fren hidroliği gibi bir yağ haznesimi vardı.:mrgreen:

Şuan nispeten ne arasan buluyorsun tabi genellikle bir süre bekleyerek.

Zaten böyle giderse bende kaçıcam, havalar miss ve motorum yok, çıldırmak üzereyim.:pr:

murat hornet var onu vereyin sana daha 4331 km de kıs gibim :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
morrigan eeee sonuç ne alıyosun :p:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst