6000 tl ye scooter önerileriniz ??

Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
pcx yakıt sarfiyatı konusunda inanılmaz ekonomiktir... Arkadasımın var 2 kişi ile (85+67 152 kg) aşırı agresif kullanımda 20tl lik benzin ile 200 km rahat gidiyordu...Hadi yakıtını geçtik öyle bir frenleri vardı ki sanarsınız ki siz frenlere bastıgınızda pençeleri ile yere tutunan bir kaplan gibi tutunuyor...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
senin işini görecek motorlar artçıda devreye girdiği için 250 cc maxiler ama 6.000 tl bütçe temiz bir X-City250 veya GTS250 Xciting 250 almak için biraz düşük 7000 tl ye tamamlayabilirsen ideali bunlar...

Diğer taraftan 6.000 'e alacağın 4-5 yaşındaki maxi 250 ler zaten 500-1000 tl masrafa gebeler:)

6.000 tl ye ise en iyi iş yapıcak olan motor 2011 Aprillia scarebeo200i olur ama sportif görünmediği için elersin tahminim bu güzel motoru. Bakımlarıda japonlardan daha hallicedir.

Tarzını seviyorsan 2010 Sym Joyride Evo200i de iyi iş görür 6.000 tl ye. ;ARtçilı kullanımda PS150 den daha üstün bir model.. Yada HD 200i nin evo olanversiyonu da olabilir ama ikinci eli çok yavaş bu modelin joyride gibi değil

PS150i ve PCX ise en iyi iş görecek ve masrafsız secenekler.. Su soğutma bu sınıfta büyük ayrıcalık ve Honda olmasıda:)

Bütçen daha fazla olduğu için 3.000-3.250 ye alacağın super8 125 ve Agility City 125'i son olarak düşünürüm ben

En son Allah sahibinden motor bakana sabir versin:cherry: sıfır PCX in gözünü seveyim derim ben:)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yakıt konusunda bilgilendirme yapayım
pcx 125 yeni olanı muğlaya ve akyakada gezdirip tekrar marmarise döndürdüğünde 13 tl benzin yaktı
ps150 de 15 tl yakıyor ben anlamıyorum ps150 neden benzin yakıyor dediklerini:D

sym joyride 200 al en mantıklısı
hernekadar ps150 den güçü ve yokuşta tepkisi çok az daha altta olsada düzde daha hızlı
hemde spor görünüşlü
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
117
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Piaggio sahibi olarak İtalyan alma derim, gaza da gelme, 'Aman canım nooolcak' derler sana aldırmak için sonra İtalya'dan parça beklerken bulursun kendini!

Adamın Mondial'i vardır, içinde özlem ya illa İtalyan motoru önerir, alma diyene de düşman olur, sen malı bilenin-sürenin sözünü dinle güzel kardeşim.. Sırf parça, servis, distrübütör yüzünden İtalyan alma!

Honda PS 150! sana 7000'e gelir ama inan PCX'den daha iyidir. PCX Tayland, PS Honda İtalya üretimi.. Arada her türlü kalite farkı var.. PCX biraz daha az yakar ama o kadar korkacak olaydık benzinden bisiklete binerdik ;-)

Yamaha BWS 125 olabilir.. Katır gibi alet.. Sana 6700'e falan gelir.. Sanki kendime alıyormuş gibi düşünerek tavsiye ediyorum! Seçim tercih sana kalmış tabii!

Bir de motorda ikinci el alma! Sıfır al, bekaretini sen boz, en azından malı bilirsin.. İçinde şüphe olmaz...

Kendine iyi bak....
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
uzun sure motora ara verdikten sonra, gectigimiz fuarin ardindan hic denemeden pcx aldim. enjeksiyonlu su sogutmali olmasi, start-stop ozelligi ve az yakmasi, yeni teknoloji bir alet oldugunu hissettirdi ve uzun sure kullanmayi hedefleyerek pazarlikla plaka dahil 5900 tl'ye aldim mart ayinda. su anda 3500 km'deyim, herhangi bir sikayetim yok. dun pcx basliginda da bahsettim, yazliktaki motorlarimi kullanamiyorum geldigimden beri. asiri dengeli ve yumusak bir motormus. ayrica boyum 1,92 ve 150'lik cinlilerde bile dizim degerken, pcx'te degmiyor. sebebi de tasarimi. akip gidiyorsun aralardan, camla cantayla kucuk bir maxi-scootera donusuyor.

iki hafta once butun markalari dolastim bir arkadasim icin ve su anda ben de buyutmek istesem, satip da yerine tercih edebilecegim bir motor yok 250 cc segmentinde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst