Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Şub 2009
- Mesajlar
- 192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu işte gercekten kimin kullandıgıda önemlidir yanlışmıyım ? o farkın acılmamasının nedeni bence %20 kullanan abinin :wiinkk: milimetriktir abi bu yarış işlerinde gazı deviri iyi ayarlamak, limitlerini zorlamak lazım eger yarışıyosan:wiinkk: hee bide ok abartı bişekilde ara acılır demiyorum ama ,ama yaniii