600 rr ile 600 f yarış

Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
ne sessssss be 600rr ile 600f arasında ne fark var beygir bakımında???
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Atla deve değilki arkadaşlar, ortalama 10 hp fark var arada. Ben de çok kafa kafaya gazladım RR' lar ile:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
emminin gülüşe bak huh huh huuu :queen: evet drag ta çok önemli bi rolü olur o kadarCIK farkın :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Tünel altında çekmişler tabi bilerek. Jet gibi mübarekler.

0-100 km/h 0-400m vs. hızlanmalarının aman aman olmayacağı malum.

1-2 boy geçme,geçilme ise çok önemli şeyler değil kanımca.

RR ile F'i hız olarak değil de farklı kriterlerde kıyaslamak lazım.

RR bir başka.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikiside süper makina bu görüntüye bu önde şu geride tartışması yersiz bence
yarışın tümünü görmek lazım geniş bant . .
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
kesınlıkle katılıyorum belkıde yenı kalktılar o yuzden aralarında bu kadar az fark vs vs...ama cok farkta olcagını zannetmıyorum..
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pilotlarda çok önemli ikiside güzel makina saniye farkı bile önemli sonuçta . .
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
şimdi hocam burda durr..tam seçemedim ama rr 2005 yani benim eski makina f ise en fazla 2000 model yani şimdi o f rr yetişirmi diyosunuz ,..oo rr sürücüsünün terbiyesizliği..yoksa f rr yaklaşamaz bile en azından benim gördüğüm makinalarsa..şahsen benim 1 vitesimde nerdeyse 3 e takıyodu 99 f

yaptığım daha detayı çalışma sonucu rr ın 08 model olduğunu tespit ettim..vee bu videoo fakeee..:)))9
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
abi neyi tartışıyorsunu f ve rr
ama gerçek olan şuki motorun gücü değil pilotaj önemlidir
pilotaj pilotun ağırlığı pilotun motorunundan alabileceği max tork eğrisini biliyor olması gerek en yi kalkış için :cat: en yüksek devir değil en yüksek tork eğrisinde sürmek bile çok şey fark ettirir...

üstelik rr f ten daha hafif bir makinadır ve f motorunda ürettiği gücün tamamını lastiğe aktarmıyor oradada bi 5 10 hp'lik kayıp var bu motorun kolay tekere gelmemesi için düzenlenmiş bi tür düzenek :cat:

bu durumda pilotaj ve onların ağırlıkları konu olan şey :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben RR'dansa "F" i daha cok beğeniyorum...
Arada 20 küsür beygir farkı var diye biliyorum...
RR daha seri bir motor ama F de yeter bana :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst