Aslinda buna benzer konularda bi cok defa yorum yaptik, yazdik cizdik ama senin gibi iyi niyetli güzel bi kardesimiz cikiyor yine yaziyoruz

Olsun, yazalim.. Zaten burada bulunma amacimiz bu.
Iki saattir seni kirmadan nasil yorum yapabilirim diye düsündüm, en sonunda baktim düsüne düsüne sabah olacak aklima estigi gibi yazayim dedim.
Güzel kardesim kac yasindasin bilmiyorum ama umarim kumar oynadiginin farkindasindir.
Üstelik bu öyle bi kumar ki hile yapma sansin yok.
Kumar masasinda onun karsisindayken isin üc kagidina kacma sansin yok.
Cünkü karsinda profesyonel bi kumarbaz var. Üstelik onun refleksleri ve tepkileri senden daha hizli ve daha güclü.
Yüksek cc ile baslayan bircok kisi var yakin cevremde.
Fakat hepsinin saglik durumundan süphe ettim, gönül rahatligiyla hayirli olsun kardesim güle güle kullan diyemedim.
Bunlarin bi kismi simdi catir catir istanbul sokaklarinda cirit atiyor, bi kismida basindan gecen talihsiz olaylar yüzünden bu tutkusuna veda etti...
Biraz
düz mantik olacak ama bi örnek vereyim...
Bir arazide 200 tane beygir düsün.
Bu 200 beygiri yan yana koydugun zaman 5 ciftlik dolusu at eder.
Bu 200 beygir'in kontrolünü sag avucuna verildigini düsün birde.
Kontrol etmesi ne kadar zor olur degilmi?
Bunlarin hepsi saniyelik olaylar.
Motosiklete kücük CC le baslanmasinin onlarca sebebi vardir.
Yerdeki beyaz serit cizgiler, asfalt'a göre 6 kat daha kaygandir.
Kücük CC'li motosiklet genelde kg olarakta daha düsük olur ve böyle durumlarda kontrolü daha kolay olur.
Orman yollarindaki cam yapraklari sabun gibi kaygandir ve bir tehlike aninda kücük CC'li motorla kontrolü daha kolay olur.
Buna benzer bir sürü örnek var baslangicta kucuk CC secilmesi icin.
Yani sadece kendi sürüs kabiliyetine güvenmek pek dogru bisey degildir.
Ayrica ben artik 5000 km yol yaptim. Tamam CC yükseltme zamanim geldi gibisinden yaklasimlarda dogru degildir.
Yapmis oldugun 5000 km, sana sadece kullandigin motora adapte olmani saglar, yani motorun hangi durumlarda ne tepki verecegini kavramis olursun...
E olan olmus artik.
Benden sana bi arkadas tavsiyesi.
Motorunla ana yollara cikma.
Ara sokaklarda da gezme.
Caddeyede cikma hatta.
Kardes sen en iyisi hic bi yere cikma. 
r:
Bos alanlarda pratik yap.
Motorunu iyice bi tanimaya calis...
Umarim bizi üzmezsin...