600cc 1000cc ss makinanın üzerine deneyimsiz ve kendini bilmez bi adam binerse tehlikeli olur tabi, en dikkat çeken motosikletler bu kategoride olduğu için bu motorlar paralı apaçilerin de çok dikkatini çekmekte,daha viraj almasını bilmez ama sabahtan akşama kadar şehir içinde egzos bağırtır. bu adamlar biraz gaza gelip hız yapmaya çalıştımı da kaza yapıyorlar işte. Söz meclisten dışarı,ss kullananların çoğu o makinayı hava atmak için alır, kapının önünde 2004 dizel opel corsa arabam da var ben yine ybr'ye binerim, kasksız 2metre gitmem ama adam 1000rr ile kaskı koluna takar ki kim olduğu belli olsun, böyle apaçiler ölüyor genelde.
ama touringci adam motosiklete keyif için biniyordur. aynı yola gitmek için arabası da vardır ama o motosiklet keyfini yaşamak için motosikletine biner, gösterişden uzakdır,tedbirlidir, ne yapdığını ne yapması gerektiğini bilir, yolu bilir, makinenin sınırlarını bilir, kendi sınırlarını bilir.
Şimdi sen söyle, bu adam mı ölür yoksa 1. vitesde egzos bağırtmak için motor süren apaçi mi ölür.