6 mayıs tekirdağ gezisi tüm fotoğrafları

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
...gelmediğine çok üzüldüm be...kısmet olmadı tanışamadık...:pale: Güldikenede ulaşamadık...o çok ayıp etti...cebide kapalıydı çok aradım...:pale:

dostum sana biz aslında bayağı bi dargınız...nedeni bu gezide seni çok görmek isteyişimiz oldu...ama mazeretin var...yırttın...yani senin ekebileceğini hiç birimiz düşünemedik...:pale:

biraz yazayımda vicdan azabı çek...:queen:

Valla sebebini Oğuzhan'a tel'de söyledim, aslında sana da mesaj attım biliyorsun. Ama gercekten ben de üzüldüm çünkü çok gelmeyi istiyordum.
Darılmayın be üstat daha nice gezilerimiz olur. Ben asıl neye üzülüyorum biliyor musun. benim iş bir gün off bir gün çalışma şeklinde ve herkesle aynı güne bişeyleri denk getirmek epeyce zor oluyor, tam denk getirdik, onda da son dakikada gelemedik. Umarım tekrar fırsatımız olur.
Bu kez de Sakarya'ya ıslama köfte yemeye gideriz mesela.:) Köfteci cıbıfçılar diye adımız çıkacak ama. Aha gruba isim buldum, Köftehorlar.:mrgreen: :mrgreen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bulsam da almaz ki :farao:



Sabah sabah yıktı bütün düyamı :salut: Ne güzel mutlu uyanmıştım :salut: :salut: Motor dedi, gezi dedi, Tekirdağ köfte dedi......



Oooooooooooof of............



kanka gece 10 da geldik...pederin senide benide vurur...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel gezmşsiniz...Yavaş yavaaş giderdiniz be kanka.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla sebebini Oğuzhan'a tel'de söyledim, aslında sana da mesaj attım biliyorsun. Ama gercekten ben de üzüldüm çünkü çok gelmeyi istiyordum.
Darılmayın be üstat daha nice gezilerimiz olur. Ben asıl neye üzülüyorum biliyor musun. benim iş bir gün off bir gün çalışma şeklinde ve herkesle aynı güne bişeyleri denk getirmek epeyce zor oluyor, tam denk getirdik, onda da son dakikada gelemedik. Umarım tekrar fırsatımız olur.
Bu kez de Sakarya'ya ıslama köfte yemeye gideriz mesela.:) Köfteci cıbıfçılar diye adımız çıkacak ama. Aha gruba isim buldum, Köftehorlar.:mrgreen: :mrgreen: :queen:


peki öyle olsun...biraz vicdan azabı iyidir...:p


kısmet artık...grup ismi güzel oldu bak...hoşuma gitti...benimseyen olursa...böyle diyek kendimize...KÖFTEHORLAR..:queen:


AMA SONRA GRUPCU DİYE ATARLAR VALLA SİTEDEN...HEMEN NEM KAPIYOLAR SINIF BAŞKANLARI...:p

Güzel gezmşsiniz...Yavaş yavaaş giderdiniz be kanka.....

Oğuzhan isimli bir panda var...bastıkca basıyo abi ya...ona uyum sağlaycaz diye millet hep zirvedeydi...o olmasaydı kimle uğraşırdım ben...o da benim minik pandam...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hani siz homini gırtlak gitmişiniz....Bu kadar çok motor aynı grupta gitmez miş?...

Üçer üçer gitseydiniz ya....Şimdi kızarlar size.....
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Faruk güzel gezi olmuş. Katılan tün arkadaşlara teşekkürler. Elinize ayağınıza tekerinize sağlık..
Paylaşım için de teşekkürler. Resimler harika .
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
valla metehan abi benim motorda rodaj felen kalmadı ama gidiyor hee 120 felen,zaten oguzhanı ben geçiyom oda hemen beni geçiyo arkada gidemiyo galiba,valla bende gtr 250 den şikayetciyim abi kafam şişti yaa uuuurrrrrrrrr ne o ya ama havası başka tabi..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
valla metehan abi benim motorda rodaj felen kalmadı ama gidiyor hee 120 felen,zaten oguzhanı ben geçiyom oda hemen beni geçiyo arkada gidemiyo galiba,valla bende gtr 250 den şikayetciyim abi kafam şişti yaa uuuurrrrrrrrr ne o ya ama havası başka tabi..



Naapsın gücü anca cbf lere yetiyo zaten....Cbf gürültü dinleme makinası.....:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla metehan abi benim motorda rodaj felen kalmadı ama gidiyor hee 120 felen,zaten oguzhanı ben geçiyom oda hemen beni geçiyo arkada gidemiyo galiba,valla bende gtr 250 den şikayetciyim abi kafam şişti yaa uuuurrrrrrrrr ne o ya ama havası başka tabi..

abicim ben pek rahatsız olmadım yav...o olmasa bizi sallayan olmayacak trafikte...o gürültü yaptıda farkeedildik...:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
aha panda gezi yapmış hayret ama fotolara bakınca cıbıf 150'ye bir kat daha fazla acıyorum yazıktır sat şu makinayıda kurtar azapdan bu nedir ya 130 kiloyu tepesinde taşıyor içim cız etti:salut:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Güldikenede ulaşamadık...o çok ayıp etti...cebide kapalıydı çok aradım...:pale:

sağol, varol. fakat söz vermedim geleceğime.
cepten haberim yok. yeminle...
hem biri kapalıysa, diğeri mutlak açıktır. :bounce:

fotolardan anlaşıldığı kadarıyla hoş vakit geçirmişsiniz.
uçmakdere güzel fotolar vermiş.
1 ay önce uçmakdere'den arabayla geçtim, gökyüzü de zifiri karanlıktı.
oyyy... oyyy... oyyy... diyorum. gece vakti hiç tavsiye olunmaz... :farao:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
8
resimler çok güzel ii gezmişsiniz arkadaşlar keşke bende olsaydım diyorum ama
malesef çalışıyorum görüşmek üzere byby:)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Güzel Gezi olmuş beyendim.
MT Tişörtü olan Bizim metehan Degilmi yaw?:silent:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
arkadaşlar Mökemmel gezi takdire sayan fotolar bunlar canım :p Farukcum şu ehliyeti aliim ilk sana gelecem:rendeer: bu arada metehan :queen: fotoların müthiş yaw :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
beklerim buyrun gelin,herzaman kapım açık sizlere..........
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
CİHAN;662055' Alıntı:
valla metehan abi benim motorda rodaj felen kalmadı ama gidiyor hee 120 felen,zaten oguzhanı ben geçiyom oda hemen beni geçiyo arkada gidemiyo galiba,valla bende gtr 250 den şikayetciyim abi kafam şişti yaa uuuurrrrrrrrr ne o ya ama havası başka tabi..

kanka nasıl gidiyon sen öyle ya...yav serviste bana özellikle dediler...aman basma...80 i geçme...en azından 500 km ye kadar sabret falan...abicim bir bildikleri vardır bunların yav...özellikle rica etti Kasım kardeşim...bi motorun alışmas durumu varmış...parçaların birbiriyle kanka olması için kısa bir süre yani...hemen uçuşa geçtin valla...gınger zaten kabus gibi...


gıngera bi ara motor değiştirdik o yine beni geçti...ben dip gaz 110 dayım...onun motoruylada dipgaz 110 u geçemedim...ama siz 120 falan hep takıyodunuz..nedeni benim motorumu bağırtmamammış...yani devirli olarak kullandığım için o hıza ulaşamıyorum işin aslı...yani 90-95 e kadar 4 te motoru bağırtacakmışımki 5 te 120- ye ulaşayım...:silent:

aha panda gezi yapmış hayret ama fotolara bakınca cıbıf 150'ye bir kat daha fazla acıyorum yazıktır sat şu makinayıda kurtar azapdan bu nedir ya 130 kiloyu tepesinde taşıyor içim cız etti:salut:

kanka bırak geziyi...noldu bizim zzr8800...yalan oldu demi...sezon açıldı sende tık yok...ayıptır ya foruma girme bari...ne yüzle onlıne oluyon bakim sen...:p

Gültekin;662250' Alıntı:
sağol, varol. fakat söz vermedim geleceğime.
cepten haberim yok. yeminle...
hem biri kapalıysa, diğeri mutlak açıktır. :bounce:

fotolardan anlaşıldığı kadarıyla hoş vakit geçirmişsiniz.
uçmakdere güzel fotolar vermiş.
1 ay önce uçmakdere'den arabayla geçtim, gökyüzü de zifiri karanlıktı.
oyyy... oyyy... oyyy... diyorum. gece vakti hiç tavsiye olunmaz... :farao:

dostum .......887 vardı bende...yani bunuda açık tutmazsan ne diyim sana...evet söz vermemiştin...

Güzel Gezi olmuş beyendim.
MT Tişörtü olan Bizim metehan Degilmi yaw?:silent:

evet benim...held mont...pardesüm bazende tişörtümle takıldım gezide...Ağustos sıcağı vardı valla...bu tayfa yazın denize girmeye gider valla...erken bi çıksak...öğlen hopp Kumbağ plajdayız...


aryuu rediiiiiiiiii...iii...iii....iiii...:p

arkadaşlar Mökemmel gezi takdire sayan fotolar bunlar canım :p Farukcum şu ehliyeti aliim ilk sana gelecem:rendeer: bu arada metehan :queen: fotoların müthiş yaw :rendeer:

çanakkaleli bir arkadaş daha vardı yanımızda...faruğun artcısı...sağolsun oda çok ilgilendi bizle...

güzel gezi olmuş metehanın fotoları dehşet :)

hacı Sinop teeee uzaklarda...yoksa gelirdik oralara...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst