6 mayıs tekirdağ gezisi tüm fotoğrafları

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
süper resimler elinize saglık:rendeer:
fakat metehanın bazı resimleri varki gülmekten koptum

ör:
bu resimde tam olarak ne yapmaya çalışıyor anlayabilmiş degilim. o yüz ifadesi ne öylee:queen: ]


evettt...ilk kaşıntııısı tutaannn arkadaşımız ELINT olmuş...ona kitleyelim bişeyler...:p neyi beğenmedin hayatım söyle açıklayayım...


abicim fotolar çekilirken haberim olmuyor tabi...böyel garip fotolar çıkıyor...haberimiz olsa poz vercez...:p

yaw yarma işte toplarlak aralarında büyük abisi gibi durmuş hepsinin , tam bir minik kuş....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kanka yaş olarak GT 250 r Bayram benden 1 ay büyük...ayu olmak benimm suçummu...:queen:


Noldu nick değişikliğini sallayan olmamış kankaaa....:queen:

mete_han abi yaza cibifinla bizim orayada bekliyom kesin :)
gezi guzel olmus,beni burda resmen kudurtuyonuzz :p

dostum bizim CİHAN var ya gidelim sınırda fotoğraf çekilelim falan bile dedi ...korkulur valla...sağlam gezi oldu ama...sizin oralar uzak be hacı...:p

Panda yavrusu ne minik kuşu....Nasıl minik nasıl kuş....Olsa olsa devekuşu olur...

Dimi Fürek ciğim.....:p :p


kanküü... yarmagül olmak mı suçumuz...:p




bendeki keyif kimde var..........25 keyif....:queen:




alpppppppppp kankaaaaaaaaaaa bu fotooo sanaaaaaaaa kapakkkkkkk olsunnnnnnnnnn...



:queen: :queen: :queen: :queen: :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
la benim o...bi zamanlar kapamışım kazıdım çıkmıyor anasını satayım...:p

Nasıl kapatmak o öyle.....Resmen boyamışın .... Tam cezai ehliyet kazanmışın haberin olsun...Siyah boya alda harfleri belirginleştir....Kaptırırsın motoru...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
süper resimler elinize saglık:rendeer:
fakat metehanın bazı resimleri varki gülmekten koptum

ör:
bu resimde tam olarak ne yapmaya çalışıyor anlayabilmiş degilim. o yüz ifadesi ne öylee:queen:

İçindeki canavarı çıkarmaya çalışıyor olabilir mi. Transa geçmiş gibi bir hali var baksana.:queen: :mrgreen:



Gizli ajan Meto iş başında....:bounce: :mrgreen: Abi pardesü ile mi katıldın geziye...:queen: :queen:

Şaka bir yana güzel gezmişiniz yav, gelemedik şimdi işi geyiğe vuruyoruz kızma haa.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abicim onuda açıklayayım...o an bir espri yapıldı...bende ona gülüyordum...yani böyle ebelek pozları nası çekiyonuz anlamıyom yav...hem bu foto çekilen otomatik 2.poz...yani makina üstüste 2 kere çektiği için 2.de rahatlıyon bi an...o an çekmiş oluyo şerefsiz makina...:silent:

sevenlerimiz var...lütfen karizmayı çizdirmeyelim...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
iyi gezmişiniz paylaşım için tşkler ama metehandro kardeşime üzüldüm biraz zayıf gördüm :queen: donniden ayrı kalınca üzüntüden iştahı kaçmış olmalı:queen: :p :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
iyi gezmişiniz paylaşım için tşkler ama metehandro kardeşime üzüldüm biraz zayıf gördüm :queen: donniden ayrı kalınca üzüntüden iştahı kaçmış olmalı:queen: :p :rendeer:


Donisiz bir gezi düşünemiyorum...ama cıbırıyla bizi tokatlar valla...


abi gezide OĞUZHAN isimli bir ayu kardeş vardı...herif bana taktı gezide...hadi bas hadi bas...motor 100 ün altına inmedi hiç...abi kökledik ya...motorada zarar...bi sınırı vardır gücün...o limiti aşmamak lazım...ama gelirken rüzgar elimize verdi limiti...90 ın üstüne çıkamadık...birde karanlığa kaldık...oyalandık bayağı...karanlıkta korkuyo insan yav...bu Oğuzhan arkadaş elinde bidonla herifin birini motoruna aldı...inmi cinmi bilinmez bir tip...herif çıkarcak cebinden bıçağı kescek onu otobanda...o olcak...:p


sen olsan gecenin 9 unda birini artcı alırmıydın...



neyse mecoralı bir gündü...ben artık gezilerde 100 ü heçmem agalar...motorun pistonlarını aşındıramam...



ratingimizde iyi bu gece...:p

Konuyu Toplam 11 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)
mete_han, faruk59, alp_tunay, erdo2002, kasabalı hasan


evsahabı faruk kardeşime çok teşekkürler...cihan...birol...darbukatör baryam ve ekürisi Oğuzhan dostumada çok teşekkürler...Allah razı olsun...güzel gezi oldu...sağolsunlar varolsunlar...


Oğuzhan ve baryam sabah bide baktım kapıya gelmişler...şaşırdım ben bir gece önce ne gelecem lan ayağınıza demiştim çünkü...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[


Gizli ajan Meto iş başında....:bounce: :mrgreen: Abi pardesü ile mi katıldın geziye...:queen: :queen:

Şaka bir yana güzel gezmişiniz yav, gelemedik şimdi işi geyiğe vuruyoruz kızma haa.:)



yok la...önce montla başladım...bi yandım sorma...Mahmutbey gişelerden sonra paresüye geçtim...ama sahile yakın yerlerde birden bi soğuyo hava...kış gibi..sonra tekrar yaz...sonra tekrar kış soğuğu...sonra yine yaz...şaşırdık...sonra yine sıcak vurdu...uçmak dere bitişe doğru yol toprak ve tozdu...fazla gidemedik...yol güzel olsa aşağıya inilirdi valla...gelmediğine çok üzüldüm be...kısmet olmadı tanışamadık...:pale: Güldikenede ulaşamadık...o çok ayıp etti...cebide kapalıydı çok aradım...:pale:


dostum sana biz aslında bayağı bi dargınız...nedeni bu gezide seni çok görmek isteyişimiz oldu...ama mazeretin var...yırttın...yani senin ekebileceğini hiç birimiz düşünemedik...:pale:


biraz yazayımda vicdan azabı çek...:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ey Mete_Han, pazar yaptığını unutursam bana da kütük demesinelr :p :p :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kendi yazsın abi suçunu :salut:

:queen: alpcim pazar günü 8.30 da kalktım...nadirende olsa hava güzel ya...neyse...açtım bilgisayarı...msnde bizim garip Kütük var...kendisi Boğaziçi Ünide öğrencidir...motoru yok...ama istiyo garip napsın...fakat eğitim durumu öncelikli olduğundan motor alımı 2.planda şu an...biliyom kafayı sıyırmış vaziyette...mobilet görse saldırcak Abdurrahman Çelebi ambiansı...:p


dedimki "kanka be Tekirdağa gidiyom dedim..bi isteğin varmı"...bunu artcı havasına soktum biraz...kaskım yok dedi...içine dert oldu..aklı gitti çocuğun...vs ..vs...:p

Ey Mete_Han, pazar yaptığını unutursam bana da kütük demesinelr :p :p :p

2009 da utandırcak beni ama...söz verdi...hayırlısı...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bulamadınızmı bi kask adama?....

25 kask
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abicim kask meselesi değilde...ben o sorumluluğu almam ki...bi kaza maza olcak...herif Boğaziçinde kanka...olm sen ben mi herif...TR nin sayılı adamlarından biri...yarın zaten bize kızıp yurtdışına göç eder...beyin göçü ambiansı...Bill Gates olur başımıza...sonra bana derki...


Haniii nir zamanlarr msnde motoru yok diye dalga geçtiğin biri vardıı ya...


eee...


işte o genc şimdi HONDA nın sahabıı olduu...:mrgreen: yuhannesburg...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst