6 mayıs tekirdağ gezisi tüm fotoğrafları

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856



















































buralara geldikleri için hepsine çok teşekkür ederim,gelemeyen herkesi bekleriz müsait olduğumuz sürece.
hepinize saygılar................
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmus faruk görüşemedik bi türlü senle baska zaman inşallah
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah tekirdag mt ye yazmıstım ama gördünmü bilmiyorum
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
gördüm,elimden geldiği kadar takip etmeye çalışıyorum.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Motosikletim olsaydı büyük ihtimalle aranızdaydım.İnş. bir dahaki sefere.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
maşallah baya iyi gezmişsiniz resimlerde çok güzel özgür başkan (deer_152)önderliğinde artık bir tekirdag yolu gözüktü paylaşımınız için saolun
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
ooo manzara super guzel bir gezi olmus paylasim icin tesekkurler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika fotoğraflar. kazasız belasız güzel bir sürüş olmuş.
inşaAllah herkes uçmakdere yolunu beğenmiştir. Hele o ağaçlı yolda motor kullanmak, uçurumdan uçsuz bucaksız marmara denizini seyretmek gibisi yoktur...

Keşke bende orda olabilseydim :pr:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
süper resimler elinize saglık:rendeer:
fakat metehanın bazı resimleri varki gülmekten koptum

ör:
bu resimde tam olarak ne yapmaya çalışıyor anlayabilmiş degilim. o yüz ifadesi ne öylee:queen:



:queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
süper resimler elinize saglık:rendeer:
fakat metehanın bazı resimleri varki gülmekten koptum

ör:
bu resimde tam olarak ne yapmaya çalışıyor anlayabilmiş degilim. o yüz ifadesi ne öylee:queen:

yaw yarma işte toplarlak aralarında büyük abisi gibi durmuş hepsinin , tam bir minik kuş....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yaw yarma işte toplarlak aralarında büyük abisi gibi durmuş hepsinin , tam bir minik kuş....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

adam acayip kilo almış bir resmi var onu eklemek istemiyorum sonra yanlış anlaşılacak.:p

yukardan aşagıya dogru bak her yönden kilo aldıgını gösteren bir resim var. eminim farkedeceksin:mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
mete_han abi yaza cibifinla bizim orayada bekliyom kesin :)
gezi guzel olmus,beni burda resmen kudurtuyonuzz :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yaw yarma işte toplarlak aralarında büyük abisi gibi durmuş hepsinin , tam bir minik kuş....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Panda yavrusu ne minik kuşu....Nasıl minik nasıl kuş....Olsa olsa devekuşu olur...

Dimi Fürek ciğim.....:p :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748









Resimleri dün gece yükleyecektim ama biraz yorulmuşum,faruk resimleri yükledigin için saol.bir kaç tanede ben ekliyim.
gerçekten süper bir gün geçirdim herşeyin herkeze teşekkürler,faruk bizi agırladıgın için çok saolasın.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748

özer bak bu motor tam senlik ama almadan önce arkadan gidene ve üzstünde oturana sor nasıl motor diye bana soracak olursan ben sesinden şikayetciyim neden se arkasında gitmek istemedim motorla çünkü öyle bir sesi varki valla hala sesi kulaklarımda,allah kazasız günlerde kullanmak nasipo etsin arkdaşımıza ama havası var be kardeş tekirdagda gövde gösterisi yaptık valla önce 500 lük suzuki faruk arkasında gtr 250 ses o biçimdi herkez bize baktı,dimi metehan abiii...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
34 BPG 77 plakalı araç kimin?....Plakasını karartmış...Pardon aklaştırmış...Hiç okunmuyor da hani?.....:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst