...gelmediğine çok üzüldüm be...kısmet olmadı tanışamadık...ale: Güldikenede ulaşamadık...o çok ayıp etti...cebide kapalıydı çok aradım...
ale:
dostum sana biz aslında bayağı bi dargınız...nedeni bu gezide seni çok görmek isteyişimiz oldu...ama mazeretin var...yırttın...yani senin ekebileceğini hiç birimiz düşünemedik...ale:
biraz yazayımda vicdan azabı çek...:queen:
Valla sebebini Oğuzhan'a tel'de söyledim, aslında sana da mesaj attım biliyorsun. Ama gercekten ben de üzüldüm çünkü çok gelmeyi istiyordum.
Darılmayın be üstat daha nice gezilerimiz olur. Ben asıl neye üzülüyorum biliyor musun. benim iş bir gün off bir gün çalışma şeklinde ve herkesle aynı güne bişeyleri denk getirmek epeyce zor oluyor, tam denk getirdik, onda da son dakikada gelemedik. Umarım tekrar fırsatımız olur.
Bu kez de Sakarya'ya ıslama köfte yemeye gideriz mesela.