Valla pcx'i tavsiye ederim. Tabii tek kişi gezecekse.
İki kişi o motor işkenceye dönüşüyor hele hele arkada oturan için.
Uzun yolda ön cam takarsa çok rahat edeceğini söyleyebilirim.
Onun dışında hızlı akan yollarda bol bol kenara kaçması gerekiyor, devir kesici koydukları için motosiklet 107 km/h 'de gazı kesiyor.. (Ve buna rağmen 160 ibre koyuyorlar!)
Şekil olarak zaten scooterda çığır açmış bir tasarımı var.
İkinci elde elden çıkarması da gayet kolay aslında biz 2-3 ay içerisinde ikisini birden satmıştık.
Haa unutmadan en güzel yanlarından birisi parçaları çok UCUZ! Ön sol panel komple olarak 55 TL gibi bi fiyata gelmişti. Sığırın biri geri geri gelirken duran motora çarptığı için değiştirmek zorunda kalmıştık.
Yakıtı da gayet hoş aslında uzun yolda 2.2 lt gibi bi rakama düştü. Şehir içi benim kullanım biçimim, dur kalklar stop ettirip çalıştırmalar falan derken maksimum 3.2 lt görmüştüm.
Gidon açısı falan da çok dengeli bir motosiklet yapıyor onu, ayrıca çokta kıvrak.
Başka sorunuz olursa seve seve cevap verebilirim.
---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:20 ----------
pcx 'in artçının oturduğu yer çok küçük kalıyormuş doğru mu ?
Evet gerçekten çok küçük bi alan bırakmışlar. Artçıyı hiç düşünmemişler.
Ama arkaya çanta takılırsa artçının gayet rahat edeceğini düşünüyorum.