- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 806
kardeş güzel bilgilendirme için teşekkürler,pcx çekişi zayıf olduğu için vazgeçtik gibi
yayla yolu rampalarda da çekişi iyi olması,iki kişi de taşıyabilmesi lazım.
oflu61,cbr mutlaka güzel makinadır yalnız arkadaşımın düşüneceği bir tarz değil.
Çekişi zayıf mı? Valla bana hiç öyle gelmemişti şahsen..
Bizim oradaki edirne bayırı denen rampa virajı 70-80 le dönerdim rahat rahat.. Pek gazdan da düşmezdi.
Gerçi sizin bileceğiniz iş. Karar verdiyseniz benim b şey söylemem bi şey ifade etmez bilirim kendimden..
Ama yine de bi sorunuz falan olursa seve seve cevap veririm.