arkadaşlar emeğinize sağlık başarılarınızın devamını dılerım :cat:
fakat benım gıdıp görmüşlüğüm yok ama resımlerden anlaşılıyor o nasıl pist öyle asfalt kalıtesı pist düzeni guvenlık valla vasat durumda gerci bunu bulduğumuza şükredelim meselesi de var ama yazık be kardeşim orda canlar yarışıyor nasıl bır fedarasyonumuz var kımse şu motorcu kardeşimin elınden tutmuyor ya arkadaşlar kusuruma bakmayın videolarda göruyoruz ya o yabancıları şimdi burda sizlerı görunce sevındım pisti görüncede irkildim valla