6 Aralık Pazar günü, İzmir Pınarbaşı Yarış Pisti'nde, antramanımız var

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sarıların sülosu, bak habire geliyorum piste seyrediyorum sizi en sonunda gaza gelecem. izmire tekrar döndükten sonra alacam bir race sonra 1.07 mi dönerim 1.06 mı siz düşünün:)

güzel antremandı, kazasız belasız bitti
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
61
muratcım sen pıste gır sana bılgı ve becerılerımı aynen ogretırım

gerısı sana kalmıs canım
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
arkadaşlar emeğinize sağlık başarılarınızın devamını dılerım :cat:
fakat benım gıdıp görmüşlüğüm yok ama resımlerden anlaşılıyor o nasıl pist öyle asfalt kalıtesı pist düzeni guvenlık valla vasat durumda gerci bunu bulduğumuza şükredelim meselesi de var ama yazık be kardeşim orda canlar yarışıyor nasıl bır fedarasyonumuz var kımse şu motorcu kardeşimin elınden tutmuyor ya arkadaşlar kusuruma bakmayın videolarda göruyoruz ya o yabancıları şimdi burda sizlerı görunce sevındım pisti görüncede irkildim valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst