arkadaşlar hepinize merhaba... bi ayvalık kaçamağı beni nerelere sürükledi yahu... motoro da bindim kros mudur nedir onu da yaptım ve şimdi de bir motor sitesine kayıt oldum

) çok ii yaaa... ama benim anlatacağım çok daha güzellikler var ancak zamanım yok ve kısacık anlara sığdıramam.buradan kocaman kocaman Çirkin çocuk Sercan'a, Sevcan'a, Fatma Anneye, tertibim Gittardando Ali'ye çok teşekkür ediyorum.inanılmaz unutulmaz çooook güzel bir pazar günü geçirdim. ve döndüğümde yerime yurduma önüme gelen herkese onları bayıltana kadar şiddetle tavsiye ettim. bu gezi bana 6 ay yeter zaten. sadece bir gün ama inanılmaz dolu eğlenceli, farklı heyecanlı, bütün zevklerin bir arada buluştuğu bir gündü. amacım kesinlikle kıskandırmak değil ama siz de benim gibi yapıp "mümkün değil... gidemem... çok işim var... o var ... bu var... "diye ertelemeyin kendinizi. ben kaçtım

) telefonlar kapalıydı arayan yok soran yok.. aslında bu kısmı daha bi heyecan vericiydi. Size diğer tavsiyem çirkin çocuğu mutlaka yaşayın hele ki gittardando ile bir aradaysa... ben o anları şuan hiçbir şeye değişmem. ayvalık sahilinde gece saat 2 yi gösterirken viski şişesi iki gitar bir flüt; ben dinleyici .... offfffff yaaaa anlatılmaz ki yaşayın diyorum işte. ve Tanrı ya şükrediyorum böyle bir doğayı bize sunduğu için...
sağlıcakla kalın arkadaşlar
dostça kalın