- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 524
Aaa öyle mi ? :cyclopsan Yuh Ati :mrgreen: Bi rahat durmadı, milletle konuşamadım.. :queen::queen:
Eee Ati bu ne yapsa yeridir,inşallah bu seferki fuara gelirsen görüşürüz
Aaa öyle mi ? :cyclopsan Yuh Ati :mrgreen: Bi rahat durmadı, milletle konuşamadım.. :queen::queen:
Sağol kardeş,teşekkürler,Adana'daki MT kardeşlerime sevgiler:rendeer:abi nice mutlu yıllar,allah uzun ömürler versin sağlık ve huzur versin
Teşekkür ederim,çok sağolun:rendeer:Mutu seneler :rendeer: Doğum gününüz kutlu olsun![]()
Pınar tlfnum açık arıyabilirsinHakan abi telefonun arama almıyo.. Çabuk düzelt bi arıyım..
Abi 55 yyaşına gelmişsin ama hepimizi sırtına alır açık ara fark atarsın bize
doğum gününkutlu olsun nice yıllara![]()
Ben daha yeni üyeyim ama yine de kutlama ihtiyacı duydum.Nice senelere sağlık mutlu ermeniz dileğiyle...
abı nıce mutlu ve saglıklı yıllara....