55 lik motorcu

Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Sn İhsanhakan

55 yıllık yaşamında bir basamak daha atladın.

Doğum günün kutlu olsun.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Emin kardeşim rica ederim ne demek aramızda lafı olurmu böyle şeylerin,çok teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hakan abiiii doğum günün kutlu olsun... :rendeer:

Nice mutlu sağlık dolu 2 teker üzerinde seneler senin olsun.... :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
abi mutlu mesut nice yıllara:rendeer:
Darısı başınıza inşallah,sizlerde benim yaşlarımda inşallah hala motor üstünde gezilerde olursunuz:rendeer:

Hakan abiiii doğum günün kutlu olsun... :rendeer:

Nice mutlu sağlık dolu 2 teker üzerinde seneler senin olsun.... :)
Sağol canım kardeşim,en mutlu anım seni yeniden motor üzerinde gördüğüm an olacaktır,çok geçmiş olsun:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Nice sağlıklı mutlu yaşlara.

Benim de bir 55'lik abim var. Motorları çok seviyor ve binmek istiyor, ama kafasında hep ailenin tek çalışanıyım, bana birşey olursa onlara kim bakar tedirginliği var. Çok dikkatli, titiz, iyi otomobil kullanan birisidir, onu nasıl ayartabiliriz? Ayartmalı mıyız? :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
lütfen yaşa başa taşa bakmayalım...:p

abi hayırlı mutlu seneler olsun sevgili yenge ablamla birlikte hep mutlu olun...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
doğum günün kutlu olsun hakan abi...motorlu mutlu ve sağlıklı nice senelere...:rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Nice sağlıklı mutlu yaşlara.

Benim de bir 55'lik abim var. Motorları çok seviyor ve binmek istiyor, ama kafasında hep ailenin tek çalışanıyım, bana birşey olursa onlara kim bakar tedirginliği var. Çok dikkatli, titiz, iyi otomobil kullanan birisidir, onu nasıl ayartabiliriz? Ayartmalı mıyız? :)
Teşekkürler,sen abini yanımıza getir,bir hafta sonra motor aramaya başlarsınız,hem önümüzde fuarda var uygun bişey buluruz ordan:queen::queen::rendeer:

lütfen yaşa başa taşa bakmayalım...:p

abi hayırlı mutlu seneler olsun sevgili yenge ablamla birlikte hep mutlu olun...
Sevgili süpermenim,sitemizin biricik pandası yanaklarından öpüyorum,çok teşekkürler:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hakan abim :) Doğum günün Kutlu Olsun :rendeer:
Mutlu ve Huzur Dolu Daha Nice Yıllara inşallah :cat:

Bu da hediyen Hakan abi :)
Çam sakızı Çoban Armağanı :p

red6ve7.jpg
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
doğum günün kutlu olsun hakan abi...motorlu mutlu ve sağlıklı nice senelere...:rendeer:
Bülent kardeşim sağol,iyi dileklerin için teşekkürler,sevgili eşinede çok selamlar:rendeer:

Hakan abim :) Doğum günün Kutlu Olsun :rendeer:
Mutlu ve Huzur Dolu Daha Nice Yıllara inşallah :cat:

Bu da hediyen Hakan abi :)
Çam sakızı Çoban Armağanı :p

red6ve7.jpg

Oda ne gözlerime inanamadım ya,ben bu motoru istiyorum işte:queen::queen::queen:
Canım kardeşim çok teşekkür ederim hem iyi dileklerin hem de süper hediyen için:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vay be SITEMIZIN DEDESIIIIIInın doqum gunuymus :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

İhsan dedem senı bılıosun cok sevıyorus ellerıden opmusem doqum gunun kutlu mutlu ve mubarek olsun:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
seni seve seve çok sevdik ihsan baba seni göre göre tecrübe edindik iyiki doğdun seni seviyoruzzzzzz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst