Büyük geçmiş olsun kardeşim, güçlü bir köpekle karşı karşıya kalmışın, mücadelen sayesinde daha kötü durumdan kurtulduğunu düşünüyorum, böyle bir olayda arkadaşımın başına geldi, ve kendim şahidim bizzat olaya, dev gibi erkek bir kangal saldırdı arkadaşa, ancak kangal hayatının hatasını yapmış oldu, nasıl yaptığını göremediğim bir anda arkadaş birden hayvanın taşaklarını kapıverdi yukarıya kaldırdı, birde sağa sola burmaya başladı, bu seferde hayvan can derdine düştü, hayretler içinde kaldım, kendimi soğukkanlı bilirdim ama bu kadarınada pes dedim, herşey bir yana ben köpekleri özelliklede kangalları çok sever ve saygı duyarım, herkes bu anlattığım arkadaş kadar kaçık olamaz, bence yapılabilecek en iyi yöntem, hayvanın bacağını yakalayıp tersine çevirmek, gözüne parmak sokmak, neticede o can taşıyor, en emniyetlisi ise uzak durmaktır, köpekler cesur ve bölgelerini savunma iç güdüsü çok yüksektir, tekrar geçmiş olsun, hoşça ve dostça kal....