5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
4 Kas 2007
Mesajlar
1
ben çok kişi gördüm mesela benim bir arkadaşım motoruna çok iyi bakıyo 151 rs var onda motor 21000 de hiç bir sorun yaşamdı sadece eksozu değişti bide farlar falan ama hala da sıfır gibi biniyor geçende hava filtresini değiştirdi motorda 125 km yi görüyor 2005 yılında aldı bence motora ne kadar bakarsan okadar binersin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
arkadaşlar hep söyledim yine de söylüyorum.. Motorunuza nasıl bakarsanız o da size öyLe bakar ! ÇiN Li JaPaN Farketmez !
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
arkadaslar bırazda kullanımla ılgılı benımde bır cın malı motorum wardı kanuni hussar 23.000 km yaptım bıraz dagıldı ama olsun yınede her yere goturdu benı.....
bnce kullanımla cok ılgılı sımdıkı twister ımda 60.000 km de tık yok
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
28
arkadaşlar çin malı deyip küçümsüyoruz ama yuan marka (100 cc)bir motor var komşumun ve kullananlar evin gençleri oldukça da hor kullanıyorlar 14000 km.de.bir çiftçi arkadaşın mondial 150 kt.si var 28000 km.de.bu motorlar olmasaydı her yere traktörle gitseydik anamız ağlamıştı diyorlar.çiftçinin eli ayağı oldu bu motorlar ve kullanıldığı şartlarda pek iyi yollar değil.asfaltı var tarla yolları var köy yolları stabilize.eğer bakımı iyi ve zamanında yapılırsa kaza bela olmazsa fiatına göre pekala motor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
arkadaşlar çin malı deyip küçümsüyoruz ama yuan marka (100 cc)bir motor var komşumun ve kullananlar evin gençleri oldukça da hor kullanıyorlar 14000 km.de.bir çiftçi arkadaşın mondial 150 kt.si var 28000 km.de.bu motorlar olmasaydı her yere traktörle gitseydik anamız ağlamıştı diyorlar.çiftçinin eli ayağı oldu bu motorlar ve kullanıldığı şartlarda pek iyi yollar değil.asfaltı var tarla yolları var köy yolları stabilize.eğer bakımı iyi ve zamanında yapılırsa kaza bela olmazsa fiatına göre pekala motor.

sen de bendensin kardeşim :) :rendeer:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
8500km yi geçtim.benim ön fren möşürü patladı oda çok kullandığımdan heralde :mrgreen: bide kilometre teli koptu ama onuda kilidi açmayı unutmuşum:cherry: bide ayak marşında bi problem var ama onuda hiç kullanmıyordum geçen gün denedim takılı kaldı yakında servise baktırıcam.dahada bişeycik yok çok şükür
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
31 bin km de gayet sağlam temiz ve taş gibi....yarı çinli yarı macar olarak adlandırıyorum tabi :wiinkk:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
70
cok sayfa var bakmadım ama gecen var yani :) mondial anasayfasındada var turkıye turunu bıtırmıs

buyurun resmı

 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Çinli değilim ama yazayım birşeyler...İtalyanım..35000 kmdeyim..Yaklaşık 24000 kmsi şehirlerarası,11000 kmsi şehiriçi yol yaptım.Rutin bakımları haricinde arızam yok.İnanılmaz memnunum..Herkese tavsiye ederim.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
arkadaşlar benim bundan evvel bi mondial 50 cc motorum vardı 2 senede 10 bin kilometreyi gördü en son halindeki arızaları şöyle söylüyeyim1 motor yag kacırıyor 2 .çekiş güçü o başka bi arıza yapmadı ve o haliyle sattım :queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
20.000 oldu motosiklet .. her 500 km. buji değiştirmek gerekiyor yağ yakımı çoğaldı rektefe istiyor tamircimin söylediği masraf 200 ytl motosikletime toplam yaptığım tamirat masrafıda 400ytl civarı 2 senede herşey dahil keyifli sürüşler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni seyhan 125t''gördüm 50000'de ama motor bas bas bağrıyo beni gömün diye..:mrgreen:cırkı çıkmış makinanın...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
benim mondial kt 125 im 8700 kmde çogunlukla uzun yol da kullanıyorum.hiç durmadan 300 km yaptım tık demedi.bence kt parasını kuruşu kuruşuna hak ediyor.tek sıkıntım 90 km/s den sonra vibrasyon çok.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
7
valla ben 6000 km kurtuldum ve mutluyum. şimdi japon motora biniyorum gayet memnunum.
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
21.000km

Selam
Motorum Çelik crown 250 2006 model aldığım gün yalovadan izmir e gittim ordan ankara ve bu şekilde karadeniz vs vs uzun yol yaptım son 6 aydır işten eve evden işe 21.000 km yaptım Hemen yaşadığım sorunları yazıyorum 1 arka fren balatası dişli zincir takım ve takozları Bujisi bile değişmedi yağını değiştirdim sadece periodik olarak. Bu arada 110 kiloyum. Motorumun en büyük sıkıntısı vibrasyon ve paslanma Ve vu vibrasyon a bağlı civata gevşemeleri düşmeleri Makinadan hiç bir sıkıntı yaşamadığım halde hiç bir arkadaşa çin malı tavsiye etmiyorum Motorumu daha dün takas ile verdim şu an XTZ Super tenerem var ama motor inik vaziyette Grank ve yatakları lazım Hayırlısı olsun bakalım toparlayabilecekmiyim Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst