zırva
Merhaba,
daha önce de birçok yorum yaptım bu konulara binahen fakat bu kadar zırva yazan az kişi gördüm:queen:
Kardeşim bunu inatla ne ilgisi var:silent:
ben MCT 250 kullanıyorum ve tüm bakımlarını yetkili servisine yatırıyorum.
Dilersen tüm sayfaları burada yayınlayayım ve neler yapıldığını sende gör.
Hayret ediyorum sizler gibi ön yargılı insanlara.
22.000 KM yaptım ve üretim arızalı 2 ad. arka amortisörden başka değişen aksam yok.
ufak tefek sorunlar yapmadı değil ama bunlar asla motosikleti kullanılamaz hale getirmedi! anlayacağın dilde yazayım. İnsanlarda baş ağrısı olur ya hani Aspirin içersin ve geçer işte ''O'' tarz sorun/lar.
At birazda sahibine göre kişner değimi çok doğru! sen ata binmeyi bilmiyor ve sürekli düşüyorsan At ne yapsın
20000 km. waaav. bu kadar km yapıp da hala o motora tahammul gösteren varsa buraya cıkar ve aynen şöyle der.
evet arkadaşlar ben çok inatçı biriyim motorum 20000 kmyi yeni geçti haftada bir gün tatilim vardı ve bu gune kadar hep servislerde geçti. ama ne yapalım dedim ya ben inatçı biriyim. o bozulur ben yaptırırım. satmakta istemiyorum. çünkü alan yok. saygılar
Kardeşim,
Bile bile Lades demişsin kardeşim:bounce:
Adamlar sana neler yapıldığını ya da yaptıklarını açıkça anlatmış sende almakla en büyük hatayı yapmışsın.
Kendi derdine kendin yan demekten başka bir söz bulunamaz ama yinede geçmiş olsun.
arkadaslar ben gecen sene bı dorado efıso dıye bı motor aldım.bana 2 yıl garantısı var parca sorunu yok her türlü sorunu gıderız gıbılerınde dıyerek kandırdılar ve 1.850 mılyon vererek yarı otamatıik dorado efıso aldım...
arkadaslar ben gecen sene bı dorado efıso dıye bı motor aldım.bana 2 yıl garantısı var parca sorunu yok her türlü sorunu gıderız gıbılerınde dıyerek kandırdılar ve 1.850 mılyon vererek yarı otamatıik dorado efıso aldım...
bu motor vatandaslar vıtrınde durdugu yerde benzın bulamadıklarından ellerınde mevcut olan gazlardan koyup çalıştırmaya calısmısllar.gec fılan calısıyordu onu ıcındekı gazı tamamen atsın sorun olmaz süper calısır. her vıteste tekere kalkıyo fılan dıyorlardı...ondan sonra benım cılelı gunlerım başladı durup dururken 4 defa tekerı patladı sabahları motorla ıse gıtmek ıcın 30 dakka erkenden kalkmak zorunda kaldım.motor sabahları 15 dakka marsa basmıyınca almıyorve 15 dakkanın sonundada 10-15 dakka calıstırmıyınca gaz yemıyordu bunun dısındakı sorunlar urup dururken bos vıtes lambası sondu onu yaptırdım 1. vıtes lambası sondu onu yaptırdım 2.vıtes lambası sondu onu yaptırdım 3. vıtes lamvası sondu onu yaptırdım 4 vıtes lambası sondu onu yaptırdım sınyaller sabıt yanmaya basladı onu yaptırdım far sınyal yapmaya başladı.daha sonra on granaj kısmı cıkar tak cıkar tak yalama oldu en sonunda japonla yağpıştırmak zorunda kaldık ve daha sona-ra hıc acamadık.yan arkadakı granajlar bılınmedık bı sebepten dolayı kırıldı yanı kendı kendıne plastıgın kalıtesnden kaynaklanıyor....yanı kısacası bu motor aldıgıma alacagıma pısman ettı ve benım gezmek ıcın aldıgım motor benı tamırcıye nerdeyse ortak ettı..he buarada motor sorunu devamlı yapıyorsa garantıden sayılmıyormus oyle dedıler....ve motoru aldıgım kısıye defalarca gıttım bu motoru ben sattım kardesım benı ne ılgılendırır...almasaydın dedıler...adamı her devasın da bogazlamaktan zor kurtuldum belkı pıs herıf yuzune suan cezaevınde yatıyor olacaktımm....en sonunda 300 km ye gelmemeıs motoru....1.000 fıyyatla satılıga cıkarttım...olmadı 900 oda olmadı 800 dedım
artık baktım satılmıyor 750 mılyonlıraya aylık 100 ytl taksıtle satacm dedımkı elekcısıne hırsızına kım gelırse motordan kurtulmak namına yıne satıcaktım..garajda her motoru gordugumde yada her tamırcıye goturdugumde cıldırıyordum artık.....en sonunda yıne satamadım...gıttım mobılyacı verdım ustunede 800 ytl para verdım bı yatak odası akımı aldım motosıkletı anca boyle elımden cıkardımkı....ıllallah dedım..nerdeytse motor denılecek seye ısyan edecek duruma gelmıstım o zaman....
arkadaslar burdakı tum motor tutkunlarına belırtıyım cın malı alacaksanızda dorado almıyın...cın mallarrının en artık coplerınden yapılan motorlar dorado.hatta mondıal doradanın yanında ıtalyan bıle sayılır....
kastamonuda olan arkadaslarada huseyın gun denılecek sozde namazında nıyazında olan serefsızde mılletın parasını bu sekılde zımmetıne gecırıp daha sonra benı ılgılendırmez dıyor..bu ve bunun gıbı serefsızlerının bıyerlerını nekadar kaldırırsak bu pıyasa o kadar kısının canını yer ya yolda lastıgı patlar bı arabanın altına gırer yada altında dagılır bıter... HUSEYIN GUN gıbı alcak şerefsız ınsanları bu pıyasadan sılelım arkadaslar...
Sana sonuna kadar katılıyorum arkadaşım.
29.04.2006 dan bu yana en az 20.000 KM'si artçımla olmak üzer 22000 Km yol yaptım ve asla yolda kalmadık.
Uzun yollarda ortalama hızım 95-100 KM saat dan aşağı olmadı.
müsait olan yerlerde 110-120 KM saate çıktım.
Yazın kavurucu sıcaklarında dahi 2 - 2,5 Saat HİÇ durmadan yol yaptık sorunsuz

Yakında 2'nci bir Motosiklet daha alacağım ama MCT mi satmıyorum. Ben iddia ediyorum bu motosiklet 50000 Km ve daha fazlasını sorunsuzca gidecek.
önümüzdeki günlerde 22000 Km yol yapan MCT min fotoğraflarınıda yayınlayacağım.
BU KADARRRRR
MONDIAL MCT 250 8700 KM YOL YAPTI DAHA YOLDA KALMADI ORTALAMA YAKIT TUKETIMI SEHIR ICINDE 0,10-0,13 ARASI ARIZA YAPIP DEGISENI YOK NORMAL BAKIMLARI YAG BUJI DEGISIMI VS YAPILIYOR 40-45 ARASI AMA BEN KENDIM YAPIYORUM :mrgreen: 8700 KM DE SADECE GECEN GUN USTTEN SUBAP AYARI YAPILDI 30 YTL ODA MASALLAHI VAR BEN BURAYA YAZIYORUM 20000 KM DE BU MOTOR YAPAR EEEE ATALARIMIZ NE DEMIS ABAKARSAN BAG OLUR BAKMAZSAN DAG BOSUNAMI DEMISLER