5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
atasözü ne demiş ucuz etin yahnisi yenmez,ekmeği ekmekçiye ver 1 kuruş fazla ver,,bunları boşuna sölememiş atalarımız öle diyelmi,neyse ben uyanık çıktım hussar almıştım 2004te 5 ay sonra sattım iyiki satmışım:cat:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
9100 No Problem Ok Kalite Mondial Mct 250 Kara Şahİn
Bakarsan Bag Bakmazsan Dag Olur Unutmayin
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
16
bende kanda lüx 125cc var şuan 17200de şu ana kadar periyodik bakımları dışında kayış koptu, debrijaz 14000km de değişti, 16000de de aküm değişti. birde yaptığım bir kazadan dolayı eksozum değişti. onun dışında bir problemim olmadı. bakım dışında servisede canım sıkılırsa muhabbetine gibip hava filtesini temizletiyorum duruma göre arada bir değiştiriyorlar şimdiye kadar galiba 3 veya 4 defa değişti.
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
çin malı scooterlarda 1000 km'de kayış kopabiliyormuş (bir arkadaşınki koptu..) dikkat edin, önceden değiştirin...

bu arada motorum 10,500 km'de artık :)

sorun çıkarmadı mı? çıkardıııı... pişman mıyımmm?? hayırrrr :) ne kadar ekmek o kadar köfte... motorumu seviyorummm :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
Bende de Mct 250 vardı biraz motor ısındıktan sonra başlıyodu şar şur şanzuman dan ses gelmeye, yolda kalırım diye 10 dk stop ediyodum 1 sigara içip sonra dewam ediyordum yoluma çok şanslıyım Satılık yazmadan üstüne biri bana abi satıyomusun motoru dedi bastı parayı aldı motoru. iyikide satmışım,Seyhan ım la 110 km yol gittim geçenlerde tık demedi çok şükür almanlarla,japonlar bu işin erbabı
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
5
arkadaslar bnde 150hs var suanda tam 28bin küsür km de 3 kere dusmusluum var motordan arıza yabmadı dusmelerde ama 1 kere emme manıfoldum patladı oda 10 liraya deiştirildi kısaca 10 numara bı motor.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadaslar motoru alalı 1 yıl oldu periyodik bakımlar hariç bi sorun çıkarmadı motor şuan 6500'de ve 11'indede toplam 750-800 km'lik bi yolculuk dusunuyorum
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
henüz 20000 oldum ama dahada arttıracagım bu sayıyı,
motorumun durumu harıka,
ama bende sorun var,
hep aynı rengi sevmıyorum,
gecen kış fıstık yeşili yaptım bu kıs ise,
siyah düşünüyorum,

makinem KANUNİ RACER 200
20000 OLDU NAMI DİAR ''PAŞALI''
FISTIK GİBİ MAAŞALLAH

Shot with 6630 at 2007-08-07
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
8
arkadaslar ben gecen sene bı dorado efıso dıye bı motor aldım.bana 2 yıl garantısı var parca sorunu yok her türlü sorunu gıderız gıbılerınde dıyerek kandırdılar ve 1.850 mılyon vererek yarı otamatıik dorado efıso aldım...

arkadaslar ben gecen sene bı dorado efıso dıye bı motor aldım.bana 2 yıl garantısı var parca sorunu yok her türlü sorunu gıderız gıbılerınde dıyerek kandırdılar ve 1.850 mılyon vererek yarı otamatıik dorado efıso aldım...
bu motor vatandaslar vıtrınde durdugu yerde benzın bulamadıklarından ellerınde mevcut olan gazlardan koyup çalıştırmaya calısmısllar.gec fılan calısıyordu onu ıcındekı gazı tamamen atsın sorun olmaz süper calısır. her vıteste tekere kalkıyo fılan dıyorlardı...ondan sonra benım cılelı gunlerım başladı durup dururken 4 defa tekerı patladı sabahları motorla ıse gıtmek ıcın 30 dakka erkenden kalkmak zorunda kaldım.motor sabahları 15 dakka marsa basmıyınca almıyorve 15 dakkanın sonundada 10-15 dakka calıstırmıyınca gaz yemıyordu bunun dısındakı sorunlar urup dururken bos vıtes lambası sondu onu yaptırdım 1. vıtes lambası sondu onu yaptırdım 2.vıtes lambası sondu onu yaptırdım 3. vıtes lamvası sondu onu yaptırdım 4 vıtes lambası sondu onu yaptırdım sınyaller sabıt yanmaya basladı onu yaptırdım far sınyal yapmaya başladı.daha sonra on granaj kısmı cıkar tak cıkar tak yalama oldu en sonunda japonla yağpıştırmak zorunda kaldık ve daha sona-ra hıc acamadık.yan arkadakı granajlar bılınmedık bı sebepten dolayı kırıldı yanı kendı kendıne plastıgın kalıtesnden kaynaklanıyor....yanı kısacası bu motor aldıgıma alacagıma pısman ettı ve benım gezmek ıcın aldıgım motor benı tamırcıye nerdeyse ortak ettı..he buarada motor sorunu devamlı yapıyorsa garantıden sayılmıyormus oyle dedıler....ve motoru aldıgım kısıye defalarca gıttım bu motoru ben sattım kardesım benı ne ılgılendırır...almasaydın dedıler...adamı her devasın da bogazlamaktan zor kurtuldum belkı pıs herıf yuzune suan cezaevınde yatıyor olacaktımm....en sonunda 300 km ye gelmemeıs motoru....1.000 fıyyatla satılıga cıkarttım...olmadı 900 oda olmadı 800 dedım
artık baktım satılmıyor 750 mılyonlıraya aylık 100 ytl taksıtle satacm dedımkı elekcısıne hırsızına kım gelırse motordan kurtulmak namına yıne satıcaktım..garajda her motoru gordugumde yada her tamırcıye goturdugumde cıldırıyordum artık.....en sonunda yıne satamadım...gıttım mobılyacı verdım ustunede 800 ytl para verdım bı yatak odası akımı aldım motosıkletı anca boyle elımden cıkardımkı....ıllallah dedım..nerdeytse motor denılecek seye ısyan edecek duruma gelmıstım o zaman....
arkadaslar burdakı tum motor tutkunlarına belırtıyım cın malı alacaksanızda dorado almıyın...cın mallarrının en artık coplerınden yapılan motorlar dorado.hatta mondıal doradanın yanında ıtalyan bıle sayılır....
kastamonuda olan arkadaslarada huseyın gun denılecek sozde namazında nıyazında olan serefsızde mılletın parasını bu sekılde zımmetıne gecırıp daha sonra benı ılgılendırmez dıyor..bu ve bunun gıbı serefsızlerının bıyerlerını nekadar kaldırırsak bu pıyasa o kadar kısının canını yer ya yolda lastıgı patlar bı arabanın altına gırer yada altında dagılır bıter... HUSEYIN GUN gıbı alcak şerefsız ınsanları bu pıyasadan sılelım arkadaslar...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Benım motorumda 11.350 km de zırılıtı tıngırtı bıle yok hıc bı sorun yok cok sukur :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Benım motorda 7000e geldi biliyorum ki 15000 km ye kadar sorun cıkartmaz... 15000 km ye gelince de tahmin yürütürüm birazcık daha
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
zırva

Merhaba,

daha önce de birçok yorum yaptım bu konulara binahen fakat bu kadar zırva yazan az kişi gördüm:queen:
Kardeşim bunu inatla ne ilgisi var:silent:
ben MCT 250 kullanıyorum ve tüm bakımlarını yetkili servisine yatırıyorum.
Dilersen tüm sayfaları burada yayınlayayım ve neler yapıldığını sende gör.
Hayret ediyorum sizler gibi ön yargılı insanlara.

22.000 KM yaptım ve üretim arızalı 2 ad. arka amortisörden başka değişen aksam yok.

ufak tefek sorunlar yapmadı değil ama bunlar asla motosikleti kullanılamaz hale getirmedi! anlayacağın dilde yazayım. İnsanlarda baş ağrısı olur ya hani Aspirin içersin ve geçer işte ''O'' tarz sorun/lar.

At birazda sahibine göre kişner değimi çok doğru! sen ata binmeyi bilmiyor ve sürekli düşüyorsan At ne yapsın:p


20000 km. waaav. bu kadar km yapıp da hala o motora tahammul gösteren varsa buraya cıkar ve aynen şöyle der.
evet arkadaşlar ben çok inatçı biriyim motorum 20000 kmyi yeni geçti haftada bir gün tatilim vardı ve bu gune kadar hep servislerde geçti. ama ne yapalım dedim ya ben inatçı biriyim. o bozulur ben yaptırırım. satmakta istemiyorum. çünkü alan yok. saygılar

Kardeşim,

Bile bile Lades demişsin kardeşim:bounce:
Adamlar sana neler yapıldığını ya da yaptıklarını açıkça anlatmış sende almakla en büyük hatayı yapmışsın.

Kendi derdine kendin yan demekten başka bir söz bulunamaz ama yinede geçmiş olsun.




arkadaslar ben gecen sene bı dorado efıso dıye bı motor aldım.bana 2 yıl garantısı var parca sorunu yok her türlü sorunu gıderız gıbılerınde dıyerek kandırdılar ve 1.850 mılyon vererek yarı otamatıik dorado efıso aldım...

arkadaslar ben gecen sene bı dorado efıso dıye bı motor aldım.bana 2 yıl garantısı var parca sorunu yok her türlü sorunu gıderız gıbılerınde dıyerek kandırdılar ve 1.850 mılyon vererek yarı otamatıik dorado efıso aldım...
bu motor vatandaslar vıtrınde durdugu yerde benzın bulamadıklarından ellerınde mevcut olan gazlardan koyup çalıştırmaya calısmısllar.gec fılan calısıyordu onu ıcındekı gazı tamamen atsın sorun olmaz süper calısır. her vıteste tekere kalkıyo fılan dıyorlardı...ondan sonra benım cılelı gunlerım başladı durup dururken 4 defa tekerı patladı sabahları motorla ıse gıtmek ıcın 30 dakka erkenden kalkmak zorunda kaldım.motor sabahları 15 dakka marsa basmıyınca almıyorve 15 dakkanın sonundada 10-15 dakka calıstırmıyınca gaz yemıyordu bunun dısındakı sorunlar urup dururken bos vıtes lambası sondu onu yaptırdım 1. vıtes lambası sondu onu yaptırdım 2.vıtes lambası sondu onu yaptırdım 3. vıtes lamvası sondu onu yaptırdım 4 vıtes lambası sondu onu yaptırdım sınyaller sabıt yanmaya basladı onu yaptırdım far sınyal yapmaya başladı.daha sonra on granaj kısmı cıkar tak cıkar tak yalama oldu en sonunda japonla yağpıştırmak zorunda kaldık ve daha sona-ra hıc acamadık.yan arkadakı granajlar bılınmedık bı sebepten dolayı kırıldı yanı kendı kendıne plastıgın kalıtesnden kaynaklanıyor....yanı kısacası bu motor aldıgıma alacagıma pısman ettı ve benım gezmek ıcın aldıgım motor benı tamırcıye nerdeyse ortak ettı..he buarada motor sorunu devamlı yapıyorsa garantıden sayılmıyormus oyle dedıler....ve motoru aldıgım kısıye defalarca gıttım bu motoru ben sattım kardesım benı ne ılgılendırır...almasaydın dedıler...adamı her devasın da bogazlamaktan zor kurtuldum belkı pıs herıf yuzune suan cezaevınde yatıyor olacaktımm....en sonunda 300 km ye gelmemeıs motoru....1.000 fıyyatla satılıga cıkarttım...olmadı 900 oda olmadı 800 dedım
artık baktım satılmıyor 750 mılyonlıraya aylık 100 ytl taksıtle satacm dedımkı elekcısıne hırsızına kım gelırse motordan kurtulmak namına yıne satıcaktım..garajda her motoru gordugumde yada her tamırcıye goturdugumde cıldırıyordum artık.....en sonunda yıne satamadım...gıttım mobılyacı verdım ustunede 800 ytl para verdım bı yatak odası akımı aldım motosıkletı anca boyle elımden cıkardımkı....ıllallah dedım..nerdeytse motor denılecek seye ısyan edecek duruma gelmıstım o zaman....
arkadaslar burdakı tum motor tutkunlarına belırtıyım cın malı alacaksanızda dorado almıyın...cın mallarrının en artık coplerınden yapılan motorlar dorado.hatta mondıal doradanın yanında ıtalyan bıle sayılır....
kastamonuda olan arkadaslarada huseyın gun denılecek sozde namazında nıyazında olan serefsızde mılletın parasını bu sekılde zımmetıne gecırıp daha sonra benı ılgılendırmez dıyor..bu ve bunun gıbı serefsızlerının bıyerlerını nekadar kaldırırsak bu pıyasa o kadar kısının canını yer ya yolda lastıgı patlar bı arabanın altına gırer yada altında dagılır bıter... HUSEYIN GUN gıbı alcak şerefsız ınsanları bu pıyasadan sılelım arkadaslar...

Sana sonuna kadar katılıyorum arkadaşım.

29.04.2006 dan bu yana en az 20.000 KM'si artçımla olmak üzer 22000 Km yol yaptım ve asla yolda kalmadık.
Uzun yollarda ortalama hızım 95-100 KM saat dan aşağı olmadı.
müsait olan yerlerde 110-120 KM saate çıktım.
Yazın kavurucu sıcaklarında dahi 2 - 2,5 Saat HİÇ durmadan yol yaptık sorunsuz:)
Yakında 2'nci bir Motosiklet daha alacağım ama MCT mi satmıyorum. Ben iddia ediyorum bu motosiklet 50000 Km ve daha fazlasını sorunsuzca gidecek.
önümüzdeki günlerde 22000 Km yol yapan MCT min fotoğraflarınıda yayınlayacağım.

BU KADARRRRR


MONDIAL MCT 250 8700 KM YOL YAPTI DAHA YOLDA KALMADI ORTALAMA YAKIT TUKETIMI SEHIR ICINDE 0,10-0,13 ARASI ARIZA YAPIP DEGISENI YOK NORMAL BAKIMLARI YAG BUJI DEGISIMI VS YAPILIYOR 40-45 ARASI AMA BEN KENDIM YAPIYORUM :mrgreen: 8700 KM DE SADECE GECEN GUN USTTEN SUBAP AYARI YAPILDI 30 YTL ODA MASALLAHI VAR BEN BURAYA YAZIYORUM 20000 KM DE BU MOTOR YAPAR EEEE ATALARIMIZ NE DEMIS ABAKARSAN BAG OLUR BAKMAZSAN DAG BOSUNAMI DEMISLER :p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@Özer 29.04.2006 dan bu yana en az 20.000 KM'si artçımla olmak üzer 22000 Km yol yaptım ve asla yolda kalmadık.

@myheart Benım motorda 7000e geldi biliyorum ki 15000 km ye kadar sorun cıkartmaz... 15000 km ye gelince de tahmin yürütürüm birazcık daha

Pardon Ben 15000 km Yazmısım.. 150.000 Km demek istemiştim... :mrgreen: :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu BaŞlik Altinda SaÇma Sapan Şeyler YazilmiŞ Hele Hele Kİmİlerİ Altlarinda Japon Var Dİye Name YapmiŞlar Çİnlİlere Yanİ Elİme GeÇse Tam Dayaklik

Ama Gene Yazicam Kendİmİ Yari Çİnlİ Olarak GÖrÜyorum 29000 Kmde Motorum Ve Her GÖren Abİ Bune Markasi Ne Dİyorlar Bİlmem Anlatabİldİmmİ
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
39
Benim de Motorum 22.000 küsür km de 2005 Model Zealsun 100 cup
motorun durumu modeline göre iyi
bu güne kadar 1 kere debriyaj balatası değistirildi...
Periyodik Yağ değisimi yapılıyor...
Egzos bağlantı kısımından ayrıldı tekrar kaynak edildi...
Pantalonumun Kolçaka takılmasından dolayı motordan ınemedim ve yan ayaklığa çoktüm oda kırıldı :D o yapıldı....
Fren yayı kopuyor ara ara...
bu yazdıklarım toplam : 40 YTL + 5 YTL (yağ değisimi 1 adet) = 45 YTL

Servisine götürmüyorum. Ustasına götürüyorum ;)

Bunların dısında masaallah canaVar gibi motorum 22.000 de halen 100 diyor :D e daha ne isteyim...
saygılar...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
yaw arkadaşlar motor aksamını geçelim şöyle bir baştan....

motosikletiniz kaportasını çıkarıyorum , çıkardığım vidalar , bir daha kesinlikle yerine oturmuyor. Hani bir porselen kırıldığında bir daha orjinali gibi olmuyor ya ,elbet 1-2 yerinde taşmalar oluyor vs.. aynen öyle yani o uymayan vidayı kulağımıza küpe mi yapmak lazım..?

bagajın içindeki plastiği çıkarayım dedim 15-16 anahtarı bir çevirdim kocaman kalın VİDa nın yarısı anahtarın içinde ,yarısı plastiğin içinde kaldı.bunlar adama kriz geçirttirir.

motor aksamın a bişi olmasa vidalar paslanıyo kablolar çürüyo daha 6.000 kmde.
yazık..
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
Ramzey QM125T-10D 2006 model. 10000km yi devirdim. hız olarak en fazla 95 km yapıyor(broşürde 80 km yazıyordu) motorda hiçbir oynama yapılmadı, yani standart halde. 1 kez otobanda aşırı zorlamadan gaz teli koptu,onun dışında yolda bırakmadı. dağ bayır çıkarıyorum motoru bana mısın demiyor ;) gidişi böyleee...
gelelim kaportaya:
bir yerde ufak bi çatlak oluştu(kendiliğinden mi çarptılar mı bilmiyorum) japon yapıştırıcıyla yapıştırdım çatlama durdu. onun dışında ne bi renk değişikliği, ne bilim ne bir şeffaf kısımlarda güneşten dolayı sararma hiiiiç olmadı aynen aldığım gibi. ki güneşte de çok kalıyor.
vidalara gelinceee...
egzoz borusunun üstündeki vidalardan biri düşmüş onun dışında bişe yok.

motorum iyi maşallah diyelim
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ben 1.5 yıldır mondial kullanamıyorum. altını ciziyorum kullanamıyorum ama sahibiyim. halen evin önünde yatıyo. geçen gun 160 lira masraf ettim ama 160 km gidemedim. gene bozuldu. alcak olan varsa hemen kazıklayabilirim :)

TuğrulÖzbek;619861' Alıntı:
cankan sorun nedir?
eğer yetkili servislerinde yaptırıyor ve bu şekilde kullanamıyorsan o zaman tüketici olarak haklarını neden kullanmıyorsun?

Gültekin' Alıntı:
bakın yukarıda eleman yazmış. mondialim var kullanamıyorum
mondialin hangi modelini kullanamıyorsun? cevap yok. ne sıkıntısı var? cevap yok...
ben kullanıyorum. hem de çatır çatır. her işimi görüyorum. sen neden kullanamıyorsun?

Ümmet abi mondial mt 125 ile, 70 bin km. yol yaptı. 10 kez yurt turu attı. o nasıl kullandı?
15-20 bin kullanan diğer arkadaşlar nasıl kullanmışlar?

nihayet, başka bir başlıkta cevabı buluyoruz.:bounce:

ama, olan bizim motorlara oluyor.
:pr:

motorumu yaklaşık 2 aydır yatırıyorum. en son yolda kalmıştım. arızayı bulamadım ve motoru kamyonet e yukleyıp evımın garajına getırdım koydum. bugun şu motoru bı kurcalayayım derken gördüm ki, benzınım yokmuş. benzin koydum 1-2 kez marşa bastım çalıştı. hayatım boyunca unutamayacagım anılarımdan bırısını yaşamış oldum. motorumla yaklaşık evımden 15 km uzakta yolda kalıp , hıc deposuna bakmamış olmak, sonrada eve taksıye atlayıp gelmek ve mınıbusu alıp motoru almaya gıtmek meger ne delılıkmış. depoya baksaymışım ya :) ustunden 2 ay gectı. bende motora arızalı muamelesı yapıyordum. benzın koydum tık 3 . marşta çalıştı. ey benım akılsız başım :pr: :queen:

NOT: benzın şamandıram çalışmadıgı ıcın benzını takıp edemıyordum :)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/29704-komik-hikayem.html#post624453

ne diyelim şimdi ???
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ewet arkadaşlar benim motor 9000km yaptım tık yok hemde motorun silinidirini 150'lik yaptığım halde yeni silindirde şuan 1500'de tık yok hala gidiyor :queen::cat:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
3
ben çin malı scooterla antalyaya kadar gittim şu an 6500 km civarında sadece kayışı kopardım oda yeni koptu bayram bitsinde parçacılar açılsın diye bekliyorum ama bence kişisel yorumum daha önce japon malı motorlarda kullandığım için aradaki fark çok büyük diye düşünüyorum ancak oda aradaki fiat farkından belli olmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst