5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar 12.000 km sorunsuz yaptık herhalde 20.000 yapan sayılı kişilerden olurum:bounce:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
0
bende yeni kia presto aldım nasıl acaba şimdi kıllandım iyimi
bakalım kullancaz ve görcez prestosu olan varsa 150 lik bilgilendirebilir beni
herkeze selamlar
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
5200 Km......sorunsuz.... Sadece Gaz Iğnesi Aşinmiş Oda Karbüratördeki Ufak Bi Benzin Hatasindan Geride Bi Sorun Yokk Canavar Gibi Maşşallah..........2 Defa Uzun Yolu Oldu Bi Kere 100 Erden Iki Yüz Yaptim Diğeride 150 şerden üçyüzdü Kisa Olabilir Ama Benim Yolum O Kadardi Marka:bisan Pasific 125
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
151 rs ile 14 ayda 16500 km yol yaptım,dagda da kullandım çamurda da otobanda daa...ama artık yok sattımm

bu cin motorların cigerleri cok saglam gerisini bosverin...

evet aynen öyle ben bi ara kemerburgazda baktım da güzel gözüküyo ama fazla bakamadım çamurdan dolayıı..:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
İşyerinde kullandığımız as125t var 3 kişi kullanıyor ve yerine göre hor da kullanılıyor 1 sene içinde 7.000 kilometre yaptı.Periyodik bakımları dışında sadece 1 kez balataları değiştirildi o kadar....
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
317
slm arkadaşlar neredeyse 2 senedir cin malı motor suruyorum gecen sene soyle bir arastırma yaptım aslında cin malı olarak bildigimiz motosikletler turkiyede yapıldıgını ogrendim ve arıza oranının % 30 larda oldugunu soyleye bilirim genelde en cok kayıs fren sistemi arızaları veriyormus yani hic birsey en cok dikkat edilmesi gereken konu zamanında periodik bakıma goturmeniz motorunuz yagsız calısmasında motorun ömrunu yiyormus saygılarımla :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@blue_dolunay bu solediklerin zaten bilinen seyler arkadasım fakat bu motorlar tr de üretilmiyo cinde üretilip tr de toplanıyor.. on teker sokuk bi sekilde kargoyla geliyo motor ve bi cok aksam monte edilmemiş sekilde geliyo sonra tamirciler o motorları topluyolar ((Vidalarını sıkma parçaları takma vb) gibi
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
ben asya t1 ile 28000 km yaptıp. kaç defa servise gittim hatırlayamıyorum. ortalama burgman masrafı yapmışımdır. param yoktu değiştirmeye ama iyi oldu şimdi servisler kadaar bilgiye sahibim. :p şimdi ramzey 200 gy motorum var 7500 km de hiç servise gitmedim ama konjektör ve akü sorun çıkardı, egzantirik zinciri koptu. ama kendim evimde tamir ediyorum artık. bu çin motorlar bence başlangıç içn çok iyi. ciddi olarak söylüyorum. insan motor hakkında bilgi sahibi oluyor. kısacası çin insanı ya usta yapar, yada hasta!:mrgreen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bende 8100 km ye geldım tık yok sadece perıyodık bakımlarına goturuyorum her 1000de yag degısıyorum o kadar Asya 19A :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benımkı 6850 de her zaman demısımdır burda cok memnunum dıe 6000 bakım ına gıdemedık ufak ufak oksurmeye basladı bakıma gırıp pazar marmara turuna cıkıyoruz 7300 dekı durumunu yazarım buraya:mrgreen:
tabı dayanabılırse:mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
zorlamadığın müddetçe dayanır sen hiç meraketme hatta daha fazlasını bile yapar benim cup sorun çıkarmadıysa seninkisi hayli hayli gider bu arada bizim oralara geliyosunuz sewindim hayırlı yolculuk..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zorlamadığın müddetçe dayanır sen hiç meraketme hatta daha fazlasını bile yapar benim cup sorun çıkarmadıysa seninkisi hayli hayli gider bu arada bizim oralara geliyosunuz sewindim hayırlı yolculuk..

çok sagol dostum iyi dileklerin için.....

bugun 6783 bakımına gıttım (ben 2000de bır gıdıyorum bu sefr gecıktı orjınalı 6000)
tum bakımı yapıldı ama ustalarım en cok kayışı gorunce sasırdı normalde 5000 de kullanıcı ıstemesede deıstırılıomus catlamalardan dolayı..........
benımkıde buyuk ıhtımal deıscektı acarken ve acınca ılk gunku gıbı oldugunu soledıler bende baktım gercekten tertemız duruo:queen: :queen: :queen:
hiç bir sorunumuz yokmuş maşallah.......
ayrıca benım yolların gazabından egzosu tutan kulak kırılmıs kaynakla hallettık resımlerı cektım işteyım musaıt olunca buraya atarım.........
bu kayısla 10000i gorurmusum en az sans bakalım nolcak........
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
bende keeway speed var 5000 km yi geçemedim.
çünkü kaza yaptım.1300 km de kaldı.
uzun bir zaman da geçebileceğimi sanmiyorum çünkü bu keewayın parçaları çok pahalı benim cepte de zırnık kalmadı.
bu çinlilerde bir musubet var yav.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
11
slm arkadaşlar forumun tamamını okumadım.ben keeway arn 125 kullanıcısıyım.motorum şu an 8000 km de.şu ana kadarki bakımlarını hiç aksatmadım.ve hiç arıza çıkarmadı. arıza çıkarmadı derken kullanıcı hataları hariç :) ilk 20 kmde motordan düştüm ve motor yaklaşık 25-30 m sürüklendi bende sürüklendim tabiki motorda hiç birşey yoktu ve bindim gittim acile :) ayrıca marş motoru değişti onun sebebide kavgalı olduğum servis sabotaj yaptı oda anlaşıldı ve garantiden değişti zaten. bunların dışında hiç sorun yaşamadım inşallah dahada gider.
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
6000 km'deyim bi sürü abuk subuk arıza yaşadım...

karbüratör hava ayarınının inanılmaz önemli olduğunu söyleyebilirim... motorumun performansı inanılmaz arttı ve vibrasyon çok azaldı... aklınızda olsunn..
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
6
ne 20,000km 'si abi??
benim mondial 151RS 9500 km'de (kesin gösterge de bozuktur, çok gösteriyordur ya neyse)... ama:
- karbüratörünü değiştirmek zorunda kaldım
- egzostu olduğu gibi değişti
- kayışı koptu, onu da değiştik
- her bakıma gittiğimde usta bi dolu parçayı yeniledi...
- iki kere yolda kaldım, hatırlamak istemediğim saatler yaşadım.
- aynaları, sinyalleri vs. hiç anlatmayacağım.

herşeye rağmen makul fiyatlarıyla bize motosiklet zevki tattıran bu aletlere kızmak içimden gelmiyor. ilk göz ağrım, bakım dışı servise kaç kere gittiğimi bilemesem de bu motoru yine de seviyorum....
garip, biliyorum.!:..
yuh be bu kadarda sallanmaz benim bi arkadaşda zealsun var mondialden kötü 14000 km de motorun her yeri oynuyor ama senin dediğin gibi egzos falanda deişmedi hem bu arkadaşda(zealsunun sahibi) çok deli kullanıyor bu kadar hasar olduysa bile mutlaka sende bişey wardır kullanan da ne bu hemen hertarafı dökülcek bisikletmi yapma yaw

slm arkadaşlar forumun tamamını okumadım.ben keeway arn 125 kullanıcısıyım.motorum şu an 8000 km de.şu ana kadarki bakımlarını hiç aksatmadım.ve hiç arıza çıkarmadı. arıza çıkarmadı derken kullanıcı hataları hariç :) ilk 20 kmde motordan düştüm ve motor yaklaşık 25-30 m sürüklendi bende sürüklendim tabiki motorda hiç birşey yoktu ve bindim gittim acile :) ayrıca marş motoru değişti onun sebebide kavgalı olduğum servis sabotaj yaptı oda anlaşıldı ve garantiden değişti zaten. bunların dışında hiç sorun yaşamadım inşallah dahada gider.

benim bi arkadaşdada var keeway arena 125cckırmızı sıfır aldı alır almaz otomatik vitesli motoru dağa bayıra yokuşlara çıkardı motora 3 kişi bindirdi bir kere arıza yaptı çok büyük bi arıza bi parçası deişmişti parçasıda KRANK 200 ytl falandı masraf. ama garanti karşıladı bunun dışında başka bi sorunu yok şu anda 9000km de falan motor bomba gibi
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
04.04.2006 tarihinde Truva 250 TR ile bugüne kadar 5015 km yaptım. fırsat buldukça üzerindeki vida ve somunları sıkıyorum. montajdan kaynaklanan bir benzin kaçırma meydana geldi. bunun dışında (nazar değmesin. Değmesin diye boncuk taktım. belki de ondan maraz çıkarmıyordur. boncuğun faydasını gördük şimdiye kadar.) bir şikayet yok.
10 binde bir daha uğrarım. ya da 7500 km de. yoksa 6000 de servise götürecem. o zaman mı uğrasam.
kışın motoru hiç kızağa çekmedim. bu sene pek kışta olmadı ama. yine de kış kıştır. değil mi?
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
MONDIAL MCT 250 8700 KM YOL YAPTI DAHA YOLDA KALMADI ORTALAMA YAKIT TUKETIMI SEHIR ICINDE 0,10-0,13 ARASI ARIZA YAPIP DEGISENI YOK NORMAL BAKIMLARI YAG BUJI DEGISIMI VS YAPILIYOR 40-45 ARASI AMA BEN KENDIM YAPIYORUM :mrgreen: 8700 KM DE SADECE GECEN GUN USTTEN SUBAP AYARI YAPILDI 30 YTL ODA MASALLAHI VAR BEN BURAYA YAZIYORUM 20000 KM DE BU MOTOR YAPAR EEEE ATALARIMIZ NE DEMIS ABAKARSAN BAG OLUR BAKMAZSAN DAG BOSUNAMI DEMISLER :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst