19.850 km. kanuni hussar
- Marka, model ve fiyat
kanuni hussar - 2005- 2.490 ytl (kredi ve ruhsat ile beraber 3.250 ytl)
Ne kadar zamanda, ne kadar yol yapıldı?
19 ayda 19.850 km.
- Kullanım şartları. (Dağ, dere, tepe, asfalt, kapalı garaj vb.)
şehir içi-tek kişi kullanım ve devamlı acık havada kaldı - kar dahil.
- Bu süre içinde kaç defa bakım dışı servise gidildi?
standart olarak bakımlara 1.500-2.000 km. aralığında gidildi.
2 sefer extradan yolda kalındığı için gidildi. 30 seferde hal hatır sormak ve akıldaki sorular için gidildi.
yolda kalmalar ise. bir sefer şarj dinamosu arızası sebebi ile akü bitti.
bir sefer karbüratörde su biriktiği için çalışmadı.
- Tamirat masrafları toplamda ne kadar oldu?
emin değilim. net cevap vermek zor.
fakat değişen parçaları aklımda kaldığı kadarı ile yazayım.
1 ön arka fren müşürü (garantiden)
1 adet ön far komple-ampül ısınma yapıp ampül üstü bölümü eritmesi (garantiden-yenisindede erime yaptı fakat önceki kadar değil)
6 adet far ve park ampulü (cepten-patladılar)
3 adet arka stop ampülü (cepten-patladılar)
1 adet ön fren balatası 15.000 km. de (cepten-bittigi için)
1 adet varyatör takım 10.000 km.de (cepten-kalkış vibrasyonu önlemek için)
1 adet kayış 15.000 km.de (cepten-eskimişti)
1 adet km mekanizması (garantiden-bozuldu)
1 adet egzost manifoldu (garantiden-paslandı fakat yeni takılan daha çabuk pas yaptı.)
5 adet sehpa takozu (ücretsiz-eskimeden dolayı değişti)
1 adet hava filtresi takım (vibrasyondan tutamaçları kırıldı - cepten)
12 adet yağ değişimi (cepten-standart değişim)
1 adet motor takozu degişimi (motor virajlarda kaymalar yapıyordu - eskimiş- acayip işçilik var - cepten)
3 adet buji - (standart değişim- cepten)
şu anda ise 1 amortisörüm keçeden yağ kaçırıyor ve ikisinin değişmesi gerekiyor. 106 ytl.
km mekanizması 1 haftadır bozuk- değişecek fiyatı 17.50 ytl
lastiklerde artık değiştir beni diyor -110 ytl.
- Motor hakkında genel yorumlar.
valla henüz motorumun 5 taksidi var ve 2005 yılın da da fiyatlar şimdiki kadar ucuz olmamasından ve marka alternatifinin az olmasından makine bu fiyatlara bizim oldu. en az 15.000 daha kullanacak gibi görünüyorum. hali hazırda motor aksamı ile ilgili bir problem yaşamadım.
anlatım hataları ve yazım hataları için özür dilerim. laptopta ve q klavyede yazma özürüm var . iyi geceler