5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
115
10000 e 400 var
6500 de bujiyi degiştirdim
1500-2000 gibi yag - hava filtresi yıkama
ıvır zıvır +benzin
emsalleri belki 5 krş yakmakta ben10-11 kr
kadı kızı misali
ha ayrıca bir kaza geçirdim
reno clio ya sag yandan direk girdim sadece ön direk , saatin koruması ve ufak tefek cizikle atlattım clio nredeyse airbeki açmaya niyetlenmiş
memnunum.
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
cbr125 kopyası sj150-23 var bende kuba motorun getirdiği,
5000 km'ye 15 kmsi kaldı :)
2. el almıştım
ilk aldığım zamanlar sürekli problem çıkardı geri satmayı bile düşündüm (ama bakım yaptırmamıştım hata bence bendeydi)
bujisi değişti
benden önce başından neler geçti bilmiyorum
ama uzun süredir servise uğramıyorum :) birbuçuk ayda 1500 km yapmışım yani bu süre zarfında memnunum.
dışarda duruyr maalesef ama üstüne en kısa zamanda branda örtücem..
çin motorlarına karşı inanılmaz bir önyargı var. motorcuların ilk tepkisi genelde niye bunu aldın demek oluyor (sanki ceplerinden para çıkarıp üstünü tamamlayacaklar başka motor alsam...) insanın keyfini kursağında bırakmaya çalışıyorlar sanki...
ben motorumu oldukça uygun fiyata aldım. sınırlarının farkındayım, beklentilerim de buna uygun kullanmam da...
şimdilik de oldukça memnunum, darısı nice kmlerin başına...
çok bilmiş motorcuların keyfinizi kaçırmasına izin vermeyin :)
yine de 1. el için çinli düşünmeyin derim o ayrı... ama aldıysanız güle güle kullanın :wiinkk:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Dün yazmıştım bugünde tekrarlıyorum BU FORUM KONUSUNU OLUŞTURAN ARKADAŞIMIZIN VURGULAMAK İSTEDİĞİ NEDİR. iki satır yazarsa memnun oluruz.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
benim de made in china(mainland) motorum var. 5000km deyim. şu ana kadar (allah nazardan saklasın:) ) bana bir sorun çıkarmadı ki; bende motoru hor kullanan biriyim. bir çin atasözü:
motorlar ve diğer araçlar bir çiçek gibidir, sen ona iyi bakarsan o da sana bakar.:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
2006 kwy ss 5000 km de bir kere buji değiştim arıza değil kendim değiştim birde periyodik bakımları yaptım şimdilk çok memnunum...............
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
merhaba arkadaşlar bende sl 150 var 13000 km oldu peryodik bakımları dışında herhangi bi bakıma sokmadım allaha şukur daha bi problemle karşılaşmadım.hiç bir zaman beni yolda bırakıp üzmedi. üstelik gecen yaz istanbuldan elazığa kardeşimle birlikte gittik 2 günde toplam 1600 km yol yaptık :cat: ve yolda bi sorunla da karşılaşmadık.ben motoru kötülemek bi yana boyle motorların türkiyeye girmesine seviniyorum ben öğrenci olduğum için kısıtlı bütçeyle alabildim. motor zevkini yaşamak gerçekten güzel ayrıca motoruna bakarsan o da sana bakar ve seni üzmez:)
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
benim 151 rs mondial 12300 km de.Servise götürmezsem hiç problem çıkarmıyor:) Ta ki serviste bakıma alıyorum hemen arkasından akla hayala gelmiyecek problemler çıkartıyo.Servise gittiğim ertesi 3-4 gün daha servislerde koşturuyorum.Doktorları sevmiyor yani açıkçası:) Bugüne kadar 200-300 ytl masraf etmişimdir.Ama herşeye rağmen memnunum motorumdan!
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
benım motorum 6000 den fazla yaptı 4 defa kucumsenmeyecek kazalar gecırdı motor kısmında deyısen tek sey bujı oldu son kazamda gıranajların hepsı parcalandı artık nasıl bır kazaydı sız dusunun ve cogu zaman arazıde kullanıyorum kazadan sora bıle sorunsuz bır sekılde calıstı hıc bır zaman yoda bırakmadı yanlız 6 kez yag degıstı toplam 200 ytl masrafı oldu:cat:
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
motorum 250cc jinlun maşallah 10500 km devirk yoldaşımla hiç yarıyolda bırakmadı . seviyorum motorumu
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
56
bugun itibariyle 9000 km yi geçtim

Marka ve model.
mondial 100kh 2006 model
Ne kadar zamanda, ne kadar yol yapıldı?
17 mayıs 2006 da almışım
Kullanım şartları.
valla genelde asfallta veya cevre yolunda kullandım çukıra çok girmişimdir. yagmurda da binmişiliğim var beni hiç yolda bırakmadı...
Bu süre içinde kaç defa bakım dışı servise gidildi?
ilk aldıgımda bi buji bitmişti ozman ampulu hep patladıgından kendim değiştiriyorum:)
Tamirat masrafları toplamda ne kadar oldu?
toplasam en fazla 200 milyon olmuştur yag parası buji balata değişti motor suana kadar hiç açılmadı arkalastik değişti birde egsos seni açıldı
Motor hakkında genel yorumlar.
suan bana yavaş geliyor çünkü e-5 te son gaz gidiyorum 80-90 km arası hızı servis bence motora adam gibi bakmıyor. o yuzden kendim bakımını yapıyorum.motorun parası bence cok iyi 1.118 milyona almıştım parasını çoktan çıkartmışımdır. saglam bir motor arkadasım duvara çarptı duvar çatladı ama motor taş gibi ara sıra altını hep surtuyorum kaldırıma çünkü alçak motor ama birşey olmadı. tipi hosuma gidiyor. sesi çok güzel oldu ama görüntü yok :) alacak arkadaşlara öneririm akü sorunum var oda fari değiştirdim gittim beyaz ampul taktım akuyu zorladı ara sira ayakla çalıştırıyorum ama okadarda olsun motora 2 kişi uzun yol yaptım ben 65 kilo arkadaşım 95 kilo yaklasık 70 km yaptım motor banamısın demedi dik yokusu 2 kişi çıkamadı o kadar birde zincir bollaştı. sonuçta alınabilecek bir motor herkeze tavsiye ederim yeni başlayanlar ve geçler için ideal ve ekonomik bir motor....:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
BENIMDE ZONGHSEN şu anda 5.500 km civarlarında allaha sükür ufak sorunlar harıcınde hiç büyük bi sorun yasatmadı... Genelde arazı dag tepe bırakıyorum motorum hiç temiz olmuyo her zaman üstünde mutlaka camur oluyo su ana gatar rutın bakımlarını yaptım baska bi şey yapmadım... Bu cinlilerin cigerleri yanı motor aksamları acai saglam ama ufak tefek hatalar veriyo elektrik tesisatı grenajların adiligi vb gibi. ama baktıktan sonra seni hiç yarı yolda bırakmıyo ben daha hiç yarı yolda kalmadım...
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
ya jpan kullanan arkadaşlar yılalrca ztn sizlere imrenerek baktık şimdi alınterimizle bile zar zor aldığımız motorlarla nie dalga geçiyosunuz kendi paralarınızla alın onlarıda görelim
yapmayın yahu el insaf
kardeşim bnm motorum 3000 km de we hiç bi sorun çıkarmadı
çıkarmazda inşallah
elininizi wicdanınıza koyun bişeyler yazarken
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
210
arkadaslar masai grand eagle 250 var bende mayıs 2006 dan beri kullaniyorum sehir ici su anda 5000 km oldum hic yolda kalmadım servise gittim bakim icin sadece bir kere km teli koptu onu değiştirdim, yağmur çamur hic aldirmadan hergun ise onla gidip geldim beni hic uzmedi masallah, boylede devam edicek gozukuyor işallah.
şunuda demeden gecemicem
bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur olay budur...
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
- Marka, model ve fiyat

Zealsun Gy-200 2005 model 2600 YTL

Ne kadar zamanda, ne kadar yol yapıldı?

10 ayda 9.200 km.

- Kullanım şartları. (Dağ, dere, tepe, asfalt, kapalı garaj vb.)

Dağ, kaldırım, çukur, şehir içi, arazi, 2 kişi tek kişi, 4 kişi :)

- Bu süre içinde kaç defa bakım dışı servise gidildi?

standart olarak bakımlara 1.500km. aralığında gidildi.

1 Sefer ylmzzz benzini bitirdiği için yolda kaldım.
1 Sefer de akü zayıfladığı için çalıştıramadım.
1 Sefer lastik patladı elimde motorcuya kadar götürdüm. (mesafe yakındı)

- Tamirat masrafları toplamda ne kadar oldu?

3 Gaz teli toplam 15 ytl
2 Debriyaj teli toplam 10 ytl
1 km teli toplam 7 ytl.
Yağ değişimlerinde bakımda 10 ytl veriyorum.
Bujileri eskimeden 2000 km yi geçmeden değiştiriyorum 15 ytl toplam.

Halojen ampul ve aparatı 10 ytl.
Zevk için bir adet farklı çamurluk 12 ytl
Zevk için bir adet performans filtre ve aparatı 35 ytl
Zevk için amortisör yükseltme aparatı 50 ytl
Zevk için oturak kılıfı sarı 40 ytl.
Sticker ve yapıştırmalar için 10 ytl.
Büyük ön dişli için 10 ytl
Büyük arka dişli için 15 ytl.
(bunlar tamamen motosikletin performansı ve sürüşü için şahsi harcamalarım)

Şu an benzin göstergesi çalışmıyor ona baktırmadım hiç.

- Motor hakkında genel yorumlar.

Kendi türlerine göre oldukça agresif ve süratli, biraz titreşimi fazla, peryodik bakımlarda motor bağlantı somunlarının kontrol edilmesi şart. Plastik grenaj kızmı biraz basit yapıda. Fiyatına göre 4x4 :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Mondial 125 mt olan 8500 km de standart bakımları haricinde hiç masraf çıkarmadı. Bence mondinin en sağlam motoru ümmet abimiz tc turu attı bununla. :)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
140
zealsun 200 Gy-A

13 ay da 7500 km.

buji değişti : 7,5 YTL

alır almaz sinyaller bozuldu ( sağa-sola sinyal vermiyor ) (garantiden yapılacak ama götürmüyorum, vakit bulsam... )

başka bir şey olmadı çok şükür...

performans hava filtresi taktım ( saolsun çukuadam teknik destek oldu)


15 gün kullanmayaım akü bitiyor, babam saolsun akü şarj cihazı almış
akşam şarja takıyorum, sabah kullanıyorum..
aküsüz tekmeyle çalıştırmak ölüm yaa, felaket birşey, kan ter içinde kalıyor insan...

titreşimli alet bu yüzden Locktite 243 veya muadili bir ürünle vidaları yapıştırmak gerek, yoksa düşüyorlar...

bu kadar...
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
Benim motorum çin malı değil,burda paylaşılan bilgiler istatistik olarak faydalı olacaktır bundan eminim ve fakat başlığı açan arkadaşında hangi amaçla açtığını bende merak etmekteyim..kendisi bu konuda bi açıklama yapana kadarda bence çin malı motor sahipleri görüş belirtmesin derim...
Herkes motoruyla ve rüzgarıyla mutlu kalsın diyorum..
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Marka ve model.

mondial 125 KT 2005 model
Ne kadar zamanda, ne kadar yol yapıldı?

2 yılda 16.000 km
Kullanım şartları.
şehiriçi,yağmur çamur,şehirlerarası (en uzun 500 km)

Bu süre içinde kaç defa bakım dışı servise gidildi?
ben alalı 8 ay oldu toplamda 4 defa servise gittim bakım dahil

Tamirat masrafları toplamda ne kadar oldu?

100 ytl olmuştur ( 8 ayda )

değişen parçalar
-gösterge makarası 15ytl
-far sinyal ampülleri 5 ytl
- karbürator hortumu 5 ytl
- buji 5 ytl
- sis lambası 7 ytl (işçilik benden)
Motor hakkında genel yorumlar.

Şehir içinde kısa mesafelerde çok ekonomik ve çok sağlam bir motor en soğuk havada bile tek marşta çalışıyor beni hiç yolda bırakmadı ( 2 defa benzinim bitti o da benim arızam), her gün işe gidip geliyorum 30 cm suya girdim motor stop etmedi , tahminime göre 50.000 yapar bir arkadasım mondail 125 kt ile 20.000 yaptı hiçbir sorun yok.Bakımlarını çok düzenli yaptım 800 km de bir zinciri yıkadım, motorumu zorlamadım.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Bende Yuan xgj - 150 var 4000 km de ve hiç masrafı yok
Yine arkadaşımda bu markanın cup modeli var 14000 km de sadece bir kez zincir kırıldı (25 ytl) yani bu motorlar korkulduğu kadar değil tabi çinliden çinliye de fark var örnek mondial 150 rs modeli olan arkadaşlardan çok şikayet var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst