5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
236
benim motosikletim presto teksas HS 100 (cup) şu anda 7000 km de sadece 3 defa buji değiştirdim ondan başka bi şey yok saat gibi
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
50
arkadaşlar benım motorum 4 senelık ve 20000 geçti

motoru 2 kez degişti tamamen
sinyaller ve aynalar kırıldı
grenajlar 2 sefer degişti
3 kez yolda kaldım
karbüratör bozuldu 2 sefer
yanı kısacası çin motorlarına binilmez ama paramızın yettigi kadar ama ben yılmadım bozulan yerını anında tamır etmeye yada ustaya götürüp yaptım
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Salcano sm250 2007 model.

Bir yıl + 10 gün içerisinde 8000 km yaptım. Şu ana kadar değişen tek parçası far ampulü. Uzun yol yapmıştık (Ağva güzergahı) dönüşte bir baktım ki uzunlar yanmıyor. Sonra 4 milyona yeni ampül taktım :)

Periyodik bakımını yaptırdım elbette: 1000 km + 4000 km + 8000 km

Bugün Tirebolu'dan Trabzon'a gidip geldim... Aralarda gezmek olsun diye tali yollara da saptım. Toplamda 200 km.

Nazar değmesin...

Bir de en yakın arkadaşımın abisinin 150 cc bir Mondial Scooterı vardı. 20.000 km yaptı o motor ve hiç arıza vermedi. Artık adam sıkıldı da öyle sattı...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
mondial 151 rs 2006 model

2006 yılında almıştım yaşım tutmuyordu ehliyetim yoktu kullanamadım jandarmayada yakalanmıştım mecburen motoru kaldırdım 2 yıl boyunca yattı km 680 :)

2008 yılının kasım ayında ehliyeti almamla beraber tekrar başladı maceramız şuan km si 4100 de 4 kere yağını değiştirdim onun dışında tek masrafı yok olduysada kendi hatalarımdan veya isteğime bağlı ben memnunum motorumdan ...gerisi yalan...
made in china
P.R.C. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen::queen:

Yılların eskitemediği güzellik.

Zongshen zs 200 gy-2 (Asya)

8000 kilometre civarı karbüratör manifoldu sızıntı yapmaya başlamış,değiştirdim.
Musluk da akıtıyordu,değişti.

Başka da bi sıkıntı yok,kompresyon süper,herşey yolunda.

2006 model,şu anda 11500 km civarı oldu 2000 kilometredir bende.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
5
mondial 110 ft 2005 model 26,06,2005 trafiğe çıkışlı 27000 km'de
arkadaşlar motoru çok hor kullandım.
meslek icabı girmediğim dere tepe köy yolu kalmadı
uzun yol olarak her gün ortalama 50-100 km yol katettim.
en uzun gittiğim mesafe 1 günde 160 gidiş 160 geliş toplam 320 km
çin malı motor almamın en büyük sebebi pahalı motorları iş için kullanmaya kıyamamamdı
eskiyince çöpe atarım demiştim sonuçta 1500 liraya alınan bir makine
ama şuda var 27000 km yaptım fakat değişen hiç birşey olmadımı
2 defa motor yaptırdım piston sekman vs. motorlar sıfırlandı
fakat motor yaptırmak çok tutmuyor son yaptırdığım her şeyiyle 300 ytl ye maloldu
sayısını hatırlayamadığım kadar çok ampul,iç lastik değiştirdim 1kere dış lastikleri(30 ytl) değiştirdirdim 2 gün oncede jantlarla birlikte lastikleri değiştirdim (190 ytl)şu andada gayet rahat biniyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
13500 kilometre oldu,Taş gibi.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
2007, mondial zat 150...

19.000 km oldu:) 15.000 km'de komple piston,segman değiştirdim... satmayı düşünmdiğimden dolayı bakımlarını full yaptırayım,rahatça kullanırım diye düşünen biriyim... ön arka lastikler DUNLOP,ampül sıkıntım hiç olmadı,2 defa kayış koptu... 1 tanesi üretim hatası çıktı.... keçeler eskimiş,onlar değişti.... 2 defa fren balataları değiştirdim.... tahrik kayışınını oraya bir parça taktı usta!!! kalkış performansım ciddi arttı... 15.000'de piston vs... değiştiği için tekrardan rodaja uygun kullandım!!!!

rahatlıkla 110 kmh yapabiliyorum... göstergemde sadece 7-10 kmh arası sapma var... 120 ile giderken 110 olarak hesapladım!!!!

motorumdan çoooooook memnunum....:rendeer:

ayrıca;

ben motorumu 2. el aldım. aldığımda 3.500km'deydi... 2008 nisan ayıydı!!! tam 1 sene oldu yani,bu 1 senenin 2 ay'ı motora hiç binmedim,çalıştırmadım bile....

geriye kaldı 10 ay!!!

10 ayda 15.500k yol yapmışım!!!!

ayda 1.500 km,günde 50 km eder...

allah nazardan korusun....
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
140
14000 km
siboplar değişti
arka dış lastik 2 kere değişti
arka takozlar 4 kere değişti
.
.
.
.
başka sayamadım:p
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
haliçte tık dedigi günü cabuk unuttun abi övme şimdik bana çinliyi:mrgreen::mrgreen: iyi vallahi bi çinliye göre 19 bin:)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
2007, mondial zat 150...

19.000 km oldu:) 15.000 km'de komple piston,segman değiştirdim... satmayı düşünmdiğimden dolayı bakımlarını full yaptırayım,rahatça kullanırım diye düşünen biriyim... ön arka lastikler DUNLOP,ampül sıkıntım hiç olmadı,2 defa kayış koptu... 1 tanesi üretim hatası çıktı.... keçeler eskimiş,onlar değişti.... 2 defa fren balataları değiştirdim.... tahrik kayışınını oraya bir parça taktı usta!!! kalkış performansım ciddi arttı... 15.000'de piston vs... değiştiği için tekrardan rodaja uygun kullandım!!!!

Bana sorarsan eğer motorun ikinci sahibi değil de ilk sahibi olsaydın muhtemelen bu yukarıdaki sorunlarla bile karşılaşmazdın :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
125 zn... yaklaşık 10.000 km oldu... toplam servis masrafı 300 ytl falan... (bu kadar km'yi araba ile yapsam) karım 2.000 ytl.. :)

teşekkürler çin malı.. :cat::rendeer:

(bu arada sadece bi kere yolda bıraktı onda da kayış kaopmuş :) )
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence çin mallarını kötüleme amaçlı bir topic ben sıfır 2007 model asya 19a scooter aldım daha 2100 km de herhalde bu sorunu cevaplayabilmem için 2015 yılını beklemen gerekecek. düşünülmeden açılmış bir başlık scooter ların çıktığı yıl belli kullanım amaçları belli, şehir dışına çıkan çin malı scooter çok nadir vardır. benim şahsi görüşüm bu şekilde


neee diyon sen 2006 model 130 binde hemi :silent: vay anasını arabayla bile belki yapılabilir. Çok ilginç geldi bana
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
haliçte tık dedigi günü cabuk unuttun abi övme şimdik bana çinliyi:mrgreen::mrgreen: iyi vallahi bi çinliye göre 19 bin:)

haliçteki mevzu şuydu;

BUJİ GEVŞEMİŞ...:pr::pr::pr:

tabi bu durumda motor STOP etti... şansımıza arkadan sağa sola vurarak gelen araba bende dhil olmak üzere 3 motoru biçti!!! 1 tanesi PERT oldu. benimki ve diğer motorda bişey yok.... sadece GRENAJ'lar değişti....
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
10 ayda 15.000 km de benden :mrgreen:
kayış 2 kere değiştirdim
debriyaj balatası 1 kere
ufak tefek değişenleri oldu onun dışında hava filitresi krıldı o değişti
tıngıt mıngır gidiyo namussuz :mrgreen: seviyorum motorumu kıyamıyorum satmaya üstüne gül koklasamda o kapımda dursun isterim
:mrgreen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Bana sorarsan eğer motorun ikinci sahibi değil de ilk sahibi olsaydın muhtemelen bu yukarıdaki sorunlarla bile karşılaşmazdın :cat:

ilk sahibini tanıyorum... 3 tane motoru vardı!!!

bilinçli kullanıcıydı,servisede göstermiştim zaten....

bence çin mallarını kötüleme amaçlı bir topic ben sıfır 2007 model asya 19a scooter aldım daha 2100 km de herhalde bu sorunu cevaplayabilmem için 2015 yılını beklemen gerekecek. düşünülmeden açılmış bir başlık scooter ların çıktığı yıl belli kullanım amaçları belli, şehir dışına çıkan çin malı scooter çok nadir vardır. benim şahsi görüşüm bu şekilde



neee diyon sen 2006 model 130 binde hemi :silent: vay anasını arabayla bile belki yapılabilir. Çok ilginç geldi bana

şehir dışı konusunda,ÜMMET PERKİTAN 1 numardır:) :cat::cat::cat:

tüm TÜRKİYE'yi gezdi....
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
ilk sahibini tanıyorum... 3 tane motoru vardı!!!

bilinçli kullanıcıydı,servisede göstermiştim zaten....



şehir dışı konusunda,ÜMMET PERKİTAN 1 numardır:) :cat::cat::cat:

tüm TÜRKİYE'yi gezdi....

Anladım. Yine de 19.000 km büyük bir rakam. Tebrik ederim.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Anladım. Yine de 19.000 km büyük bir rakam. Tebrik ederim.

çok teşekkürler...:cat:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
2006 model OMI Bülbül 150 scooter:)

s6000910.jpg


10000 km.kullandım 2008 in son aylarında sattım ve şimdiki Kymco People S 200 aldım.
10000 km. boyunca olanlar;
-Aktarma kayışı 2 kere değişti birinde daha kopmamıştı diğerinde Kandıra yolunda yolda kaldım.:pale: Mah.gençleri sağolsunlar bir telefonla yardıma geldiler tamirciye kadar beni halatla çektiler.
-Gaz teli koptu yakınlardaydım rölanti ayarını yükselterek tamirciye gittim.
-Suadiye yolundan Kartepe'ye çıkacaktım statör yanması sonucu yolda kaldım kan ter içinde itekleyerek tamirciye getirdim.:pale:
-Km.teli koptu öyle fazla dolaşmadan yenisiyle değiştirdim.
-2007 nin Kasım ayında kaza geçirdim ufak tefek sıyrıklarla atlattım scooterede pek birşey olmadı sadece gevşeyen civataları sıktırdım o kadar.
-Bunların yanısıra bir kere bile lastik patlamadı (Üzerinde Kenda-Taiwan lastik vardı), aküsü Yuasa kuru aküydü çalıştırırken hiç zorluk çıkarmadı.:cat:
Bu scooterle anlattığım gibi acı-tatlı anılarım oldu.
Şimdi yine gözümün önünde sayılır çünkü mah.gençlerden biri satın aldı.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst