2006 model OMI Bülbül 150 scooter
10000 km.kullandım 2008 in son aylarında sattım ve şimdiki Kymco People S 200 aldım.
10000 km. boyunca olanlar;
-Aktarma kayışı 2 kere değişti birinde daha kopmamıştı diğerinde Kandıra yolunda yolda kaldım.

ale: Mah.gençleri sağolsunlar bir telefonla yardıma geldiler tamirciye kadar beni halatla çektiler.
-Gaz teli koptu yakınlardaydım rölanti ayarını yükselterek tamirciye gittim.
-Suadiye yolundan Kartepe'ye çıkacaktım statör yanması sonucu yolda kaldım kan ter içinde itekleyerek tamirciye getirdim.

ale:
-Km.teli koptu öyle fazla dolaşmadan yenisiyle değiştirdim.
-2007 nin Kasım ayında kaza geçirdim ufak tefek sıyrıklarla atlattım scooterede pek birşey olmadı sadece gevşeyen civataları sıktırdım o kadar.
-Bunların yanısıra bir kere bile lastik patlamadı (Üzerinde Kenda-Taiwan lastik vardı), aküsü Yuasa kuru aküydü çalıştırırken hiç zorluk çıkarmadı.:cat:
Bu scooterle anlattığım gibi acı-tatlı anılarım oldu.
Şimdi yine gözümün önünde sayılır çünkü mah.gençlerden biri satın aldı.
