5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sana şu kadarını söyliyeyim (gerçi sen anlamazsın:p); KT125'li günlerim, en heyecanlı günlerimdi. Asla pişman olmadım o motoru alıp binmekten. Hayrını gördüm, keyfini çıkardım.
Sonrasında ise, fıstıkta yaşamıştım o heyecanı.


bırakalım bu ilk zamanlar güzeldi hoştu ayaklarını..ne hayrını gördün...sahibindene ilan verdikten sonra millete motoru anlatmak için kendini parçaladın..ruh sağlığın bozuldu...:p

Dünya ve nimetleri geçicidir kanka.


dünya nimetleri geçicidir ama dubleks daireler kalıcıdır...:queen:


Hepimiz, aslında sahip olduklarımızın bekçisiyiz.

başımıza şıh mı kesildin len nonik...:p

Ülkede yaşanan deprem felaketinden sonra, nice ağaların-beylerin ekmek kuyruklarına girdiklerine şahit oldu bu millet.



Allah (cc) göstermesin ama, bir gün sıfırdan başlamak zorunda kalırsam, yine gider bin liralık çin motorlarına bakarım, KT125 alırım.

alırsın tabi:pr:


Onu kullanır, keyfini çıkarırım. Hiç de gocunmam.
"BMW alıp geçmişe set çekme" anlayışı, zavallılıktan başka bir şey değildir. Böyle bir yaklaşımım hiç olmadı. Tek bir satır örnek gösteremezsin beni yalanlayacak.


eyi tamam :cherry:

Zaten aslını inkar eden bizden değildir. :bounce:

aferin kendini geçmişini bataktaki günlerini hatırla hep...seni o bataklıktan çekerken duurmun buydu çünkü...Mondial çukurundaydın...:p

Şükretmesini bilmek lazım kanka.
BMW, Honda-conta vs. alıp kendini bişey zannetmek, diğerlerini küçümsemek, hor görmek insan evladına yakışmaz.
Bu yanlışa düşme derim.

olm milleti üzerime salma bak...belaltı çalışıyon...:pale:

Başka başlıklardaki çin malı motorlarla, kullanıcılarıyla makara yapmak eğlenceli olabilir senin adına.


ba ba baaa...tam içkağıt 2 puan alıyon ama faul...:farao:

Ama bil ki; 4000 liraya sıfır km. yağ yakan motor alıp, onu cihan yıldızı zanneden birinin düşünceleri zaten taksimden aşağıya, tee kasımpaşaya doğru yol alıyor. :wiinkk:

kanka YBR üzerine makina tamam...:cat:

Kendini geliştirmeye bak azıcık. Olgunlaş biraz.
Kurgularından uzaklaşıp gerçekleri görmeye çalış.
Kabul edersen, Dostça nasihatim budur. Yabana atma. :wiinkk:

son söz ağır olmuş kanka be...:salut: dost acı söyler diyosun ...:cherry:ne geliştircem olm...sen bbaday smirno tıger sizde olmasanız çekilmez bu forum...ama sen yine faullü dövüşüyosun...:farao:

.............................
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
bende de çin malı sccoter var henüz bir sorun cıkarmadı.Ayrıca 20.000 km"yi geçen çin sccoterının fazla olmaması doğaldır çünkü bunlar piyasaya daha yeni çıktı arkadaşlar.Arabam 2 senelik henuz 20.000 kilometrede yaz-kış kullandığım halde.bu soruya cevap belki 1 sene sonra alınır diyorum ama kaç kişi cevaplar onu bilemiycem

Ben Honda Dylan ile 15 ayda 27.000km yaptım. Motor daha yeni açılmaya başladı. İşte Japon farklı
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Sana şu kadarını söyliyeyim (gerçi sen anlamazsın:p); KT125'li günlerim, en heyecanlı günlerimdi. Asla pişman olmadım o motoru alıp binmekten. Hayrını gördüm, keyfini çıkardım.
Sonrasında ise, fıstıkta yaşamıştım o heyecanı.

Dünya ve nimetleri geçicidir kanka.
Hepimiz, aslında sahip olduklarımızın bekçisiyiz.
Ülkede yaşanan deprem felaketinden sonra, nice ağaların-beylerin ekmek kuyruklarına girdiklerine şahit oldu bu millet.

Allah (cc) göstermesin ama, bir gün sıfırdan başlamak zorunda kalırsam, yine gider bin liralık çin motorlarına bakarım, KT125 alırım.
Onu kullanır, keyfini çıkarırım. Hiç de gocunmam.
"BMW alıp geçmişe set çekme" anlayışı, zavallılıktan başka bir şey değildir. Böyle bir yaklaşımım hiç olmadı. Tek bir satır örnek gösteremezsin beni yalanlayacak.
Zaten aslını inkar eden bizden değildir. :bounce:

Şükretmesini bilmek lazım kanka.
BMW, Honda-conta vs. alıp kendini bişey zannetmek, diğerlerini küçümsemek, hor görmek insan evladına yakışmaz.
Bu yanlışa düşme derim.

Başka başlıklardaki çin malı motorlarla, kullanıcılarıyla makara yapmak eğlenceli olabilir senin adına.
Ama bil ki; 4000 liraya sıfır km. yağ yakan motor alıp, onu cihan yıldızı zanneden birinin düşünceleri zaten taksimden aşağıya, tee kasımpaşaya doğru yol alıyor. :wiinkk:

Kendini geliştirmeye bak azıcık. Olgunlaş biraz.
Kurgularından uzaklaşıp gerçekleri görmeye çalış.
Kabul edersen, Dostça nasihatim budur. Yabana atma. :wiinkk:

::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tasarslan kıltekle aramızda muhabbet..mümkünse okuyup geçelim...size özel bişey değil kişisel mevzu...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hadi yavrum eğlendir beni...:queen:

Buraya son yazdıklarım beyefendiyi eğlendirmemiş, aksine çok zoruna gitmiş.
İsteği üzre sildim.
Söyleyin ona, bu son kıyağımdır. Akıllı olsun.
(Bir daha benimle muhatap olmayacakmış keko. Allahın selamını vermeyecekmiş. :p )
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2009
Mesajlar
12
mondial 100 kh
4 yıl önce alındı şuan km 35000
motorun şanjumanı degişti (dişli komple zamanla aşındı)
arka ve ön iç dış lastikler degişti 2 kere
km teli akü arka 2 cift singel arka camurluk
ön camurluk koltuk benzin deposu arka firen balatası 5 6 defa degişti (5 tl fiyatı) 4 yıl boyunda bunlar degişti şuan motorun hiç bir yerinden ses gelmiyor ama güneşte cok durugundan km göstergesinin rengi soldu ve pilastik aksamların boyası dökülmeye başladı
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Dümtek Bey NETTE Allahın selamı yok dedim...lafı başka bir bölgenizden algıladınız muhtemelen...:pr:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
Benim motosikletim yeni olduğu için km düşük fakat.20.000km aşmış çinlilerin olduğunu belirtmel için örnek olarak aşağıdaki linkleri attım.isterseniz bir bakın bunun gibi binlercesi var sitede.
Aman km yükseltmişlerdir diye yorum yapmayın:mrgreen:

birde anlamıyorum neden durup durup çinli japon muhabbeti hortlatılıyor,hepimiz aynı kaderi paylaşmıyormuyuz?hepimiz 2 teke sevdalısı değilmiyiz.bırakın isteyen istediğine binsin.kime ne ispatlanacak,herkes neyin ne olduğunu biliyor.hepimiz elimizdekiler ile mutlu olmasını ve yetinmesini bilelim hayat gerçekten çok kısa...

birde efsane ümmet peritkan abimiz var tabii unutmamak lazım kendisini 55.000km yaptı sanırım çinlisiyle..



30.000km zat 150
http://www.sahibinden.com/2005_model_temiz_bakimli-07WQQaXQQ13753325WQQpXQQdisplayitem
45.000km
http://www.sahibinden.com/cooook_ucuz-17WQQaXQQ13898676WQQpXQQdisplayitem
24.500km
http://www.sahibinden.com/kacirmayin_bakimli_ve_ucuz-96WQQaXQQ14012671WQQpXQQdisplayitem
40.000km
http://www.sahibinden.com/2005_model_mondial-23WQQaXQQ13953329WQQpXQQdisplayitem
27.000km zat 150
http://www.sahibinden.com/2006_model_cok_temiz_mondial_150_zat-44WQQaXQQ13874486WQQpXQQdisplayitem
39.000km 250mct
http://www.sahibinden.com/mondial_2..._dustu_ka-29WQQaXQQ13588457WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2008
Mesajlar
91
mondial 125 rt 2006 senesinde aldım 2008 de 24.000 kmde sattım o motoru dağ tepe her yere soktum sadece arka lastik ve jantı değiştirdim değiştirdim plastik aksamını hiç değiştirmedim her 3000 km de bakımını yaptım 24.000 kmde sattığımda bu haldeydi
4298004_657775_8k5j924.jpg
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Benim makina Keeway Süperlight 20329 km'de.
19.930 Km. ben aldım. Aldığımdan beri yalnız ön far kesti, birde ayak vites pedalı kötü kaynaktan dolayı kopmuştu.
Nasıl mı? FİŞEK gibi maşallah diyorum.....
 
Katılım
20 May 2009
Mesajlar
1
zongshen

bende zongshen zs110-9 war yarı otomatik 18000 e yaklaştı diger mondialler gibi rakiplerine göre çok iyi en son 8000 de bakıma girdi 45 lira şimdiye kadar tek masrafı yağı ve benzini motor aşırı devre kalkıyo ve yakıt tuketimide düşük şehir içi max:6.5krş yakıyo
 
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
15
hor kullanmamak şartıyla motorlara bişey olmaz.

çin malı scooterler ile hız yaptığını sanan(yarış motoru sanan) ,birbirleriyle sidik yarıştıranların bahsettiğiniz km yi görmesini bırakın motorun bütünlüğünden söz edemezsiniz.her 1000 de bir yağını değiştirme,hava filtresini değştirme sonra motor bozuk.Bende asya 150t 7b modeli var 2006 da aldım.arıza yapan/bozulan ve değişmesi gereken parçaları değiştirdim.şu an 12500 km de.ilk günkü gibi olmasa da çok iyi durumda. :)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yiğenim gitmiş arora almış amcamdan habersiz neyse geldi benim ustaya götürdüm motoru sök dedim kalitesiz ne kadar parça varsa kalitelisiyle değiştir dedim ne varsa ama buna gerek yok deme dedim ne varsa değiştir dedim usta dediki ok dün gidip aldık motoru 270 tl masraf çıkmış yiğene abi bu ne dedi ama ib rliste kayışlar bujiler teller hortumlar usta ne bulurs değiştirmiş :mrgreen:

sen bunu bir kere yapdınya bu motor seni bir daha asla yolda bırakmaz dedim şimdi git benimde keninde gönlünün rahatlığıyla bin dedim motor ucuz olabilir ama hayatın o kadar ucuz değil dedim :wiinkk:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
- Marka ve model................................................-Presto 150t
- Ne kadar zamanda, ne kadar yol yapıldı?................-25 ayda 21.000 km
- Kullanım şartları.................................................-Asfalt,dağ,taş,yağmur,çamur v.s ...
- Bu süre içinde kaç defa bakım dışı servise gidildi?.....- Birkaç defa
- Tamirat masrafları toplamda ne kadar oldu?.............-Bakımlar,yağ,kayış,tamirat v.s 250-350 lira arası
- Motor hakkında genel yorumlar..............................- Özen gösterip bakımını düzenli yaptıktan sonra yarı yolda bırakmıyor.Motorumu halen kullanıyorum...
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
122
Cin malı motorlar kötü diyen arkadaşlar, evet kötü ama ucuz. 3 hafta önce Mondial UAG 125 aldım. Yamaha ybr almak istiyordum ama 3800 TL dediler.Bende mecburen bütçeme uygun mondiali tercih ettim.

Ayrıca motorun dayanıklılığı kullanıcıya göre değişir. 20 000-30 000 km yapacak olan motora hayvan gibi binersen 5000-6000 de önrü biter.

2006 yılında bir arkadaşımdan Peugeot Trekker aldım.(sembolik bir rakama) Motora bindiğimin 2 katı tamircide kaldı. Her ay mutlaka tamire gitti. Benden önceki sahipleri o kadar kötü kullanmışlar ki motorun sağlam bir yeri kalmamış. 500 Tl civarı masraf ettim adam olmadı. En son 700 TL civarı bir masrafı çıktı bende artık uğraşmaktan vazgeçtim. Şu 18000 km civarında.

Demekki Peugeot bile 20 000 görmeden ömrünü tamamlayabiliyormuş.
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Bende Ramzey 150 cross vardı onla yaklaşık 20 000 yaptım. Makinası hala taş gibi ama ıvır zıvır aksamları perişan etti beni ve hergün bir taraflarını sıkmaktan perişan oldum. Ha ben çok canilik yaptım çok yüklendim o ayrı. Ayrıca zaten aldığımda 2 sene yatmıştı falan filan bir dünya parametre var ama şunu bilir şunu söylerim devir kesiciyi bile zoramama rağmen makinası hala taş gibi hala taş gibi...
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
bir bucuk senedir keeway superlight 150 kullaniyorum.. 13000 kmdeyim su an.. bu bir bucuk senenin 5 ayında askerdeydim motor yatti o nedenle akusu degisti 55 tl.. bir defasındada samandirası arizalanmisti, az benzinle kullanmaktan benzindeki pislik neden olmus dedi ustam.. masrafini hatirlamiyorum ama cok fazla degildi.. onun disinda benim hatam disinda bir ariza cikartmadi.. zincire iyi bakmadigim icin 8bin kmde zinciri kopmustu, yeni zincirimle iyi geciniyorum =) 20bine daha var o zamana kadar isler degisirmi bilmiyorum ama su an nazar degmesin memnunum sorun cikartmiyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst