5000 Tl civarı motosiklet tavsiyesi

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
Merhaba arkadaşlar başlıktan da anlaşılacağı gibi bir motosiklet almak istiyorum. Yeterince 125 cc tecrübem olduğunu düşünüyorum. İşe gidip gelirken (5 km) ve ayda bir defa toplam 600 km uzun yol olmak üzere kullanmak istiyorum sizce ne almalıyım ?
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
ybr 125 aklımda bnm de, 300+300 memleket için kullanmak istiyorum ayda bi kere ama gs500 mü alsam acaba diye düşünüyorum bu motorlar hakkında çok bilgim yok parça sıkıntısı motor ömrü vs.
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
136
130 u geçmem hız meraklısı değilim, az yaksın ve iyi görünsün diyorsan bence TVS APACHE RTR 150 sıfır al lastiklerini de metzeler marka lastikle değiştir.yaklaşık 5000 tl gelir ve çok iyi olur çok da güzel olur. ayrıca RTR 150 125 liklerden bile az yakıyor. bende mondial 125UAG de var RTR 150 de var. RTR150 mondialden kesinlikle daha az yakıyor aynı zamanda daha iyi gidiyor.tabi o mondial de YBR den az yakıyor öyle birşey de var.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
130 u geçmem hız meraklısı değilim, az yaksın ve iyi görünsün diyorsan bence TVS APACHE RTR 150 sıfır al lastiklerini de metzeler marka lastikle değiştir.yaklaşık 5000 tl gelir ve çok iyi olur çok da güzel olur. ayrıca RTR 150 125 liklerden bile az yakıyor. bende mondial 125UAG de var RTR 150 de var. RTR150 mondialden kesinlikle daha az yakıyor aynı zamanda daha iyi gidiyor.tabi o mondial de YBR den az yakıyor öyle birşey de var.
Zaten ybr 10 litre yakıyor canım.Bir de 60'ı geçemiyor.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
yaa biliyom da dedim burdakilere danışalım dedik onlar bizden beter çıktı diyecektim :D
Er5 felan nasıldır onlar da hoşuma gidiyor kardeş ?
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
yaa biliyom da dedim burdakilere danışalım dedik onlar bizden beter çıktı diyecektim :D
Er5 felan nasıldır onlar da hoşuma gidiyor kardeş ?
ER-5 güzelde arka fren kampana bildiğim kadarıyla,Gs500 bana göre er 5 e göre daha önde ama o da hava soğutmalı ama bir sıkıntı yapacağını zannetmiyorum.Hem antifriz parası vermemiş olursun.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
o fiyata temiz er5 bulacağını dusunmuyorum. yada bulma ihtimalin cok dusuk dıyelım... Hyosung gv 250 sana uygun bır motor gıbı duruyor. gt250 comet lere bakıyorum masallah hepsi apaçi malı. vuruk kırık dokuk kazalı paslı. yahut cbf 150 al.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
motosiklet için seçenek olmayan bir rakam (bana göre)


ama scooter için seçenek daha geniş..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
uzun km yapacaksan mınımum 250 cc den sasma 150 cc yorar adamı uzun yolda ama sabırlıyım derse tvs ıyıdır ybr de daha rahattır ama uzun yol ıcın deıl ıkısıde
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18

Baktım pek anlamam ama gosterdikten sonra pazarlıkla alınabilir,
Ben de en az 250 cc düşünüyorum ama bütçe biraz sıkıntılı. Uzun yola da ybr 125'le gitmesi biraz zor belki 5000 tlye denk getirebilirsem olmazsa azıcık daha çıkabilirim bakalım nasip er5 ve gs500 var başka alternatif yok bnm için .
Hayalim z750, fazer6 felan ama tecrübem de param da yok o kadar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst