5 kollu jant

Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
12
slm arkadaslar epinize ayırlı gunler dilerım bı sorum olacak sızlere
2009 ve sonrası ybr lerın 5 kollu jantı 2008 ve önceki modellere oluyomu takan varmı bilgilendirirseniz sevınırım hepinize şimdiden çok tşk
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
:cat::cat::cat: haklısın..düşünemedim bunu....:p

Trakyalımıyız acep???

epimiz Trakyalıyız epimiz insanız be ya!!!:cat::queen::queen:
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
12
:) yok bea aga ben konyalıyım ama sızlerı sevdıgım ıcın ole yazıvedım hayran oluom gonusmalarınıza
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst