4Ktm ile haftasonu turlaması.

Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
çok güzel video olmuş ellerinize sağlık. bu 990'ların üretimleri durmayaydı iyiydi ben daha çok beğeniyorum 1190'dan.
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
720
Hocam O Ktm 990 Nasıl Bir Makinedir,Geçenlerde Görme Fırsatım Oldu.Araba Gibi Makine:D
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok tesekkurler.Vakit buldukca geziyoruz iste:)



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

Tesekkurler.Kendi capimda videolar yapiyorum.Ancak daha ogrenmem gereken cok sey var.990 cok heyecan verici bir makina gercekten.Saf guc.Ama 1190 'im bambaska;)

çok güzel video olmuş ellerinize sağlık. bu 990'ların üretimleri durmayaydı iyiydi ben daha çok beğeniyorum 1190'dan.


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

Cok tesekkurler:)

Güzel gezi paylaşım için teşekkürler.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Gercekten güzel olmuş . İzlemesi keyifli :cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
990 SMT türler hatta ırklar üstü bir motor:cherry: 1190 jumbo otobüsü hiç kusura bakmasın...

Güzel stres atmışsınız:cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok sagol.5 saat surdu yapmasi.Ama uzun oldu biraz :)

Gercekten güzel olmuş . İzlemesi keyifli :cat:


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

990 keyifli.Surdugumde egleniyorum gercekten:)Ama 1190 150 hp ve otobus hic degil:rendeer:Bi ara ormanda geride kaldim ve yonu kaybettim.Hafif bir stres olmustum:p

990 SMT türler hatta ırklar üstü bir motor:cherry: 1190 jumbo otobüsü hiç kusura bakmasın...

Güzel stres atmışsınız:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst