- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar,
Biraz gezdik.Video da yaptım.İyi seyirler
Biraz gezdik.Video da yaptım.İyi seyirler
İyi gezmeler![]()
çok güzel video olmuş ellerinize sağlık. bu 990'ların üretimleri durmayaydı iyiydi ben daha çok beğeniyorum 1190'dan.
Güzel gezi paylaşım için teşekkürler.
Gercekten güzel olmuş . İzlemesi keyifli :cat:
990 SMT türler hatta ırklar üstü bir motor:cherry: 1190 jumbo otobüsü hiç kusura bakmasın...
Güzel stres atmışsınız:cat:
Gezi videosundan çok film fragmanı gibi olmuş. Elinize sağlık :cat: