424 Km'lik Kafa Dağıtma Turu

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu yaz garip bir şekilde geldi. Yağmurlardan, serin havadan bu sene planladığım gezilerin bir kısmı yattı. Çoğumuzun böyle olmuştur sanırım.

İşimin neden olduğu yoğunluk ve strese yazın geç gelmesi eklenince iyice bunalmışım. Önümüzdeki hafta Akçakoca Melenağzı'na gitmeyi planlıyordum, ancak dün akşam iyice bunalmış olduğumu anlayınca haftaı bekleyemedim ve bu sabah motora atlayıp gazlamaya karar verdim.

Ya motor, ya ben bitesiye kadar gazlayacağım diyerek, sabah saat 8'de kontağa bastım. Bunun için 06.30'da kalkmam gerekti. Akşamdan hazırlanmadığım için malzemeleri ayarla, lastikleri bilmem neleri kontrol et derken saat 08:00 oldu. Yahu her sabah 9'a doğru zor uyanıp ofisi 09.30'da güç bela açan adamım, gezi deyince nasıl 06.30'da kalkıverdim hayret.

Rota şöyle oldu: Ankara - Tuz Gölü - Kaman - Kesikköprü - Bala - Ankara

001.gif


Amacım gezi değil yol almak olduğu için fazla fotoğraf çekmedim. Çektiğim 3-5 foto aşağıdakilerden ibaret.

Konuyu da olay sıcakken açayım dedim. Yarına bıraksam bir daha asla açmayacağımı biliyorum çünkü :)

Gölbaşı'nda kısa bir kahvaltı - sigara molasından sonra ilk durak Tuz Gölü başlangıç noktası oldu.

002.jpg


003.jpg


005.jpg


Bu fotoda motorumu görebilene bir kola benden :)

008.jpg


Biraz daha yakından bakacak olursak, motorumdan bu kadar uzaklaşabildiğime inanmıyorum :p

007.gif


Bu noktadan sonra 7 km daha devam ettim ve Kırşehir yoluna girdim. Yoldan manzaralar: Göl Hirfanlı Barajı'dır.

009.jpg


009A.jpg


009B.jpg


Buradan Kaman'a geçtim. Şehiriçi turundan sonra bir çay ocağında koca bardak bir çay içtim. Burada çaycı kendisinin de motorcu olduğunu, Vespa'sı bulunduğunu anlattı. Sonra Kesikköprü Gölüne geçtim ve 2 saat kadar orada oyalandım. Biraz ıslanıp güneşlendim.

Sonrasında Bala yolundaki lanet olası yıllardır bitmek tükenmek bilmez yol çalışmalarının devam ettiğini gördüm. Yeni dökülmüş ziftten geçmek zorunda kaldım ve motor mahfoldu. Paçalarım, çoraplarım zift oldu. Ayakkabılar ve motor temizlenebilir ama pantalon ile çoraplar yallah çöpe gitti. Başka zaman olsa o yolda dinden imandan çıkardım, ama zift mift hiç umrumda olmadı.

Saat tam 19:00'da ofisimin bulunduğu iş merkezinin önündeydim.

009C.jpg



Sorunsuz geziler :)
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Usengeç adamsin abicim.
Hiç inmeseydin motordan bari.:)
Bu kadarcik fotoyla kimi kandiriyosun?:p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
teşekkğrler gezini paylaştığın içinn sıcak baya çarpmıştır senii asfalt eridiğine göre..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Usengeç adamsin abicim.
Hiç inmeseydin motordan bari.:)
Bu kadarcik fotoyla kimi kandiriyosun?:p

Valla coq, tuhaf bir ruh halindeydim. Dayanabilsem sanırım motordan hiç inmeyecektim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:05 ----------

teşekkğrler gezini paylaştığın içinn sıcak baya çarpmıştır senii asfalt eridiğine göre..

Asfalt yumuşadığı için yer yer kamyonlar nedeniyle bozulmuş ama sorun o değildi. Yeni dökülmüş ziftten geçtim bir 300 metre kadar :)
 
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
26
Tuzgölü,Hirfanlı,Ş.Koçhisar...
Aaaah ahh,memleketim benim.Çok özlemişim yauu :(


Konu için çok saol.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Aaaah ahh,memleketim benim.Çok özlemişim yauu :(

Bilseydim daha çok fotoğraf çekerdim :) Aslında coq'un dediği gibi üşengeçlik var bende foto çekmede yahu. Kendimi toparlayayım bu konuda ben :) Çünkü ne yerler gezdim, hiç foto çekmiyorum.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
Guzel gezmissin abi rahatlamisindir.Benimde ihtiyacim var bu aralar anca bin km keser beni bu dusuncelerle..
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
bende dün Eskişehire gittim ama hızlı trenle :p:p 250 yi deviriyor kerata :mrgreen: 1-2 günlük bir gezi olsa motorumla ağır ağır giderdim ama sabah gidip akşam geri döndüm. bu arada eskişehir tam bir motorcu şehri bunu da görmüş oldum...

senin gezine gelince levsy çok güzel bir güzergahtan geçmişsin ama geziler tek kişi olmuyor be aga, en azından bir artçı yada 2. motocu olmalı diye düşünüyorum daha zewkli olsun diye. motorunu çekmişsin üstünde sen yok , kendini çeksen altında motor yok :queen: yol arkadaşı aramaya da üşenmemek lazım :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
... geziler tek kişi olmuyor be aga, en azından bir artçı yada 2. motocu olmalı diye düşünüyorum daha zewkli olsun diye.

Tabii ki arkadaşlarla birlikte yapılan geziler bambaşka oluyor, tad alınıyor. Benim bu gezim herşeyden uzaklaşıp kafa dağıtmak amaçlıydı ve bu doğrultuda işe yaradı :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Abi hakkaten güzel gezmişsin.İnsanın bazen ''İMDAAAAAAAAAAATTT''diye bağırası geliyor,yani şu yazıyı yazarken bile bu pisikoloji içerisindeyim,insanlar gözümde kertenkele gibi görünüyor... Nasipse bende Çorumdan Trabzona gidicem 571km...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Birdahaki Sefere bende katılmak isterim tabi kafa dinlemek için olmazsa :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İnsanın bazen ''İMDAAAAAAAAAAATTT''diye bağırası geliyor,.. Nasipse bende Çorumdan Trabzona gidicem 571km...

Vall aben bağırdım gitti :) Haftaya diye planladığım geziyi bile bekleyemedim. Bu geziden sonra o biraz gecikebilir artık.

Sana da sorunsuz yolculular dilerim. Raporunu bekleriz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:32 ----------

Birdahaki Sefere bende katılmak isterim tabi kafa dinlemek için olmazsa :)

Tabii ki neden olmasın. Gelirim dersen ama haftaya ama sonrasına bir deniz gezisi planlıyorum. Günübirlik Akçakoca Melenağzı, gidiş geliş 600 km civarı tutar. Sabah 05.00 gibi çıkmak gerekir. Akşam 18:00, en geç 19:00 gibi de dönüşe geçmek gerekir.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bu Haftasonu bizim ankaramtler ile buluşma yapıcaz hocam ama 7-8 ağustos olursa kesin gelirim :) sizide bekliyoruz çarşamba günki buluşmaya bilginiz olsun bunun da duyurusunu yapalım tam tarihi kararlaştırdıktan sonra hoş gelen olur mu orasını bilmem ama :)
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Paylaşım için teşekkürler :cat:

Ziftli yolda gitmek işkence olmuştur...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
vakit buldukça gezmek,sıkıldıkça gezmek güzel bir şey,motosikleti icat edenlere teşekkürler,canın sıkıldımı atla üzerine bas gaza kısa koşu 500 km ne dert kalır ne keder insanda :) paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
Bende böyle kafa dağtırım arasıra. Ama şu ana kadar motorla hep tek gezdim. Öyle asosyal biri değilim ama motor kullanan kafadengi bir arkadaşım olmadığından mecburen bu şekilde oldu şimdiye kadar. Zorlukları elbette var tek takılmanın, hele de yolu falan bilmiyorsanız ve benim gibi acemiyseniz...Mesela;

haftasonu yine bir köy tabelasından sağa sapıp biraz çıkayım dedim. Burası hep rampa malumunuz. 2-3 km toprak yolda tırmandıktan sonra, görüş alanımda tam yolun ortasında kulaklarını birden dikleyen hayvan gibi bir hayvanın:) bana doğru yeltendiğini farkettim! Tabi hemen U dönüşü yaptım zorunlu olarak; rampa aşağı toprak yolda hafif hafif frenleyerek iniyordum. İkinci keskin virajda yolun kenarına birikmiş kuma saplanarak sağa bir güzel yattım. Koruma demiri ve yattığım yerin birikmiş toprak olması nedeniyle ne motora ne de bana bir zarar gelmedi şükür. Düşerken etraflarda kimseciklerin olmaması :)ve ilk düşüşümün bu şekilde zararsız olması piskolojik olarak rahatlattı tabi ama iki, üç kişi olsaydık o köpekten hemen tırsmayabilirdim ve motoru rampa aşağı düştüğü yerden rahat bir şekilde kaldırabilirdim.:cherry:

Bu arada motorunuzun yan çantalarını nereden aldınız acaba? Galiba Tümoparsan'ın Armode çantalarından. Bende almayı düşünüyorum, ama henüz karar vermedim ebata. Modelini söylerseniz sevinirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Paylaşım için teşekkürler. Güzel bir gezi olmuş.
Balıkçı olduğumdan kesin baraja olta atar. Öğlen yemeğinde balık yer dönerdim. :)
Zift olayı olmasa gününüz 4/4 lük olacakmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst