424 Km'lik Kafa Dağıtma Turu

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Paylaşım için teşekkürler :cat:

Ziftli yolda gitmek işkence olmuştur...

Bazen tv'de görürüz, motosikleti en yavaş sürme yarışmaları falan olur ya, neredeyse öyle geçtim yaklaşık 300 m alanı. Ama olan o bölgeyi geçtikten sonra oldu. Düze çıkıp gazlayınca tekere yapışmış ziftli kum tanecikleri vizörüme kadar geldi yahu :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------

Bu arada motorunuzun yan çantalarını nereden aldınız acaba? Galiba Tümoparsan'ın Armode çantalarından. Bende almayı düşünüyorum, ama henüz karar vermedim ebata. Modelini söylerseniz sevinirim...

evet turkmath, çantalar Armode. Buradaki bir Mondial bayisinden motor yeni iken aldım. 3 sene falan oluyor, 130 TL idi sanırım. Şu an aynı tarz daha ucuzları da var piyasada.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

Paylaşım için teşekkürler. Güzel bir gezi olmuş.
Balıkçı olduğumdan kesin baraja olta atar. Öğlen yemeğinde balık yer dönerdim. :)
Zift olayı olmasa gününüz 4/4 lük olacakmış.

Başka zaman beni dinden imandan çıkaracak bu olayı nedense umarsamadım ve böylece gene 4/4'lük gezi oldu oldu benim için. Motoru da hala temizletmedim :p Bu akşam halledeyim artık.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Yol güzergahınında az bir değişiklik yaparak '' kesikköprü'de olabilirdi..
Biraz yeşillik ve biraz mavilik olaya renk katardı..

Paylaşım için tşk..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Yol güzergahınında az bir değişiklik yaparak '' kesikköprü'de olabilirdi..
Biraz yeşillik ve biraz mavilik olaya renk katardı..

Paylaşım için tşk..

Kesikköprü'de 2 saat kadar oyalandım. Google Maps'te harita üzerinde çıkaramadım o bölgeyi. C ile işaretli bölgeden 25 km kadar içeride bir yer.

Ankara'yı biliyorsun sanırım, yolun düşerse görüşelim, daha önce birbirimizi üzdük, tanışır, belki kaynaşırız :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Kesikköprü'de 2 saat kadar oyalandım. Google Maps'te harita üzerinde çıkaramadım o bölgeyi. C ile işaretli bölgeden 25 km kadar içeride bir yer.

Ankara'yı biliyorsun sanırım, yolun düşerse görüşelim, daha önce birbirimizi üzdük, tanışır, belki kaynaşırız :)

Evet !.. Karadeniz'i bildiğim kadar Ankara'yı da bilirim..

Ankara'ya yolum düştüğünde tabiki görüşürüz kardeş, neden olmasın!..

Bahsettiğin önceki olaylar, birkaç kendini bilmezin, mantıklarının devre dışı

kalıp, hisleriyle hareket ettikleri ve bilerek yaptıkları

kışkırtma sonucu gelişmişti.. 1.nci dereceden seninle alakalı durum yok..

Aksi halde mesajına cevap yazmazdım...


Hafta sonları rotası için sana tavsiyem;

- Kızılcahamam-Çamlıdere...
- Çubuk-Karagöl...
- Işık dağı- Rakım 2100 metre..
- Beypazarı..
- Ilgaz dağı- Rakım 2600 metre..
- Kastamonu-Çatak ve Valla kanyonları..
- Ilgari mağarası ( dünyanın 4. büyük mağarası )
- Cide-İnebolu-Abana- Çatalzeytin..
- Safranbolu -Amasra ve Bartın..
- Ürgüp-Göreme-Peri bacaları...
- Abant ve Yedigöller..


Tekerin düz bassın.. Yolun açık olsun..:cat:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
İnsan bazen bunalıyor kaçmak istiyor monotonlukdan.En iyisi yapmışsın abi.Kt ye vız gelmiştir o yollar.Ne kadar yakdı abi hesapladın mı ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gidiş yolunu bala kesikköprü kaman
Dönüş yolunu keskin kırıkkale elmadağ yapsa idin daha güzel olurdu...

Kızılırmak kenarında da ruhunu hafifletirdin...

Güzel gezi... Daha doğrusu yol.... :p

Kesikköprünün dilleri olsa da anlatsalardı bizim mz leri..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İnsan bazen bunalıyor kaçmak istiyor monotonlukdan.En iyisi yapmışsın abi.Kt ye vız gelmiştir o yollar.Ne kadar yakdı abi hesapladın mı ?

Evet uniqe, tam bir kaçma turu idi :) Harika oldu. Bu motor uzun yola iyi geliyor, oturuş pozisyonu çok rahat ve motor bakımlı oduktan sonra sorun çıkarmıyor. 33.000 km'ye yaklaştı ve bugüne kadar yolda kalma durumu olmadı. Günde 570-600 km'lik 4 gezim daha mevcuttur.

Depom yedeğe geçer geçmez tam dolduruyorum, 12 lt alıyor ve ortalama 420 km yapıyor. Bu geziye yarım depo ile başlamış yolda bir ara fullemiştim. Gezi tam 424 km olduğuna göre 12 lt benzin yaktım demektir. 100 km/2.85 Lt yakıyor ortalama. Genelde devirli kullanırım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:32 ----------

Gidiş yolunu bala kesikköprü kaman
Dönüş yolunu keskin kırıkkale elmadağ yapsa idin daha güzel olurdu...

Kızılırmak kenarında da ruhunu hafifletirdin...

Güzel gezi... Daha doğrusu yol.... :p

Kesikköprünün dilleri olsa da anlatsalardı bizim mz leri..

Kesikköprü'ye 3 yılda sanırım 6 defa gitmiş olmam lazım :) Severim orayı.

Verdiğin güzergahı düşüneceğim :cat: Elmadağ'a da gitmedim, Kızılırmak'ıda görmedim henüz. İyi fikir, sağolasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
25
Güzel bir gezi olmuş abi.Bahsettiğiniz gibi KT tam bir tur motoru, oturuş pozisyonu çok rahat.
Yeni gezilerinizi de görmeyi isteriz KT'ci olarak :)
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Güzel bir gezi olmuş yüreğine sağlık:rendeer:
Tekerin düz bassın:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst