- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #21
Paylaşım için teşekkürler :cat:
Ziftli yolda gitmek işkence olmuştur...
Bazen tv'de görürüz, motosikleti en yavaş sürme yarışmaları falan olur ya, neredeyse öyle geçtim yaklaşık 300 m alanı. Ama olan o bölgeyi geçtikten sonra oldu. Düze çıkıp gazlayınca tekere yapışmış ziftli kum tanecikleri vizörüme kadar geldi yahu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------
Bu arada motorunuzun yan çantalarını nereden aldınız acaba? Galiba Tümoparsan'ın Armode çantalarından. Bende almayı düşünüyorum, ama henüz karar vermedim ebata. Modelini söylerseniz sevinirim...
evet turkmath, çantalar Armode. Buradaki bir Mondial bayisinden motor yeni iken aldım. 3 sene falan oluyor, 130 TL idi sanırım. Şu an aynı tarz daha ucuzları da var piyasada.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------
Paylaşım için teşekkürler. Güzel bir gezi olmuş.
Balıkçı olduğumdan kesin baraja olta atar. Öğlen yemeğinde balık yer dönerdim.
Zift olayı olmasa gününüz 4/4 lük olacakmış.
Başka zaman beni dinden imandan çıkaracak bu olayı nedense umarsamadım ve böylece gene 4/4'lük gezi oldu oldu benim için. Motoru da hala temizletmedim