selam millet benim nüfus cz yanlış yazmışlar.babam beni 15 yıl önceden yazdırmış da aslında benim yaş 25 :mrgreen: ama kafa kagıdında 40
(kendimi kandırdığımı sanıyorum heheh)kendime espiri yapıyorum ama ben bile gülmedim :mrgreen: :mrgreen:
haa buara Adana da yaşıyorum ben