40'lıklar bi toplansak kackişi oluruz.

Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Yaw eger varsa haber verin yoksada ben açıyorum şu 40 yaş ve ustu bi toparlansak diyorum bence...Sizce ??:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam millet bende yaş 42 Kilisliyim Diyarbakırda çalışıyorum.Hayatım motor üzerinde dir.Arabanın kontağını akü bitmesin diye ve çocuklarla ailecek olduğumuz zaman çeviririm.Ha unutmadan hanımda motor tutkunu kullanamaz ama çok sever......
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
99
ewwweet yaşı geçmeye başlamış ama ruhu hala genç(her nekadar iddaa etsekte)bende istanbuldayım beyler yaş 40 ' a 1 var.herkese selamlar
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hadi bakalım sitenin dinazorları toplanın bakalım.:p belki bizim pederide sizlere özendirip üye yaparım.:)
yokmu başka ihtiyar,kuralım sitenin ihtiyar heyetini:queen:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
yas 40 degıl ama ruh 40 gectı gıbı bende gelsem alırsınız herhalde aranıza :)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Walla deşifre korkusu olan ugramaz biz gönlümüzün yaşını yaşamak istiyoruz
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
selam millet benim nüfus cz yanlış yazmışlar.babam beni 15 yıl önceden yazdırmış da aslında benim yaş 25 :mrgreen: ama kafa kagıdında 40
(kendimi kandırdığımı sanıyorum heheh)kendime espiri yapıyorum ama ben bile gülmedim :mrgreen: :mrgreen:
haa buara Adana da yaşıyorum ben
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Yaş 46.Balıkesir de yaşıyorum.Emekli Asker im.Motorumu çok seviyorum.Sağlıcakla kalın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst