gökhan 5 milyar demiş erdo2002 6 milyar demiş hadi arkadaşlar biraz daha sıktıkmı piyasa fiyatını bulacak bizim makinalar öldürdünüz motoru bea hadi altı yine iyide 5 ne oluyo gökhann bence o motoru 5 milayara satan adama satmak yerine yanına sepet takıp karpuz satsa daha mantıklı :rendeer::queen:
soruya gelince arkadaşım 5 milyara alacağın 93 model racingten ne sana nede başkasına hayır gelmez benim bi arkadaşın zx9r aldı 93 model bir ay binmeden motor indi 3 milyar masrafı çıktı toplam 8,5 milyara mal oldu sonra 3,5 milyara sattı hem binemedi hemde 5 milyar zarar etti bende hyo alman düşüncesindeyim ama 5 milyarlık hyoyu sakın alma derim SAYGILAR