4000-5000 ytl arası racing

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
gt250r ler şuan 2. elleri 5500 ytl bence 500 daha koy 5500 ytl al hiç düşünmeden.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
soruya gelince arkadaşım 5 milyara alacağın 93 model racingten ne sana nede başkasına hayır gelmez benim bi arkadaşın zx9r aldı 93 model bir ay binmeden motor indi 3 milyar masrafı çıktı toplam 8,5 milyara mal oldu sonra 3,5 milyara sattı hem binemedi hemde 5 milyar zarar etti

Bu yazı makinelerimize laf atanlara kapak olsun.

Bir gezide, ben GT250R' la 98 Model CBR1100XX'i geçmiştim. Neden mi ? CBR1100XX arıza yapmıştı :mrgreen:

Soruna gelince.Kendine işkence etme bence. Forumda SYRIANA (Bülent) arkadaşımızın satılık CBF 250'si var, onunla bir konuş.Yardımcı olacağına eminim... :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
gökhan 5 milyar demiş erdo2002 6 milyar demiş hadi arkadaşlar biraz daha sıktıkmı piyasa fiyatını bulacak bizim makinalar öldürdünüz motoru bea hadi altı yine iyide 5 ne oluyo gökhann bence o motoru 5 milayara satan adama satmak yerine yanına sepet takıp karpuz satsa daha mantıklı :rendeer::queen:

yahu 5750 yazmıs işde adamlar o fiyatlardan baslıyor. 6milyara temiz bir motor bulabilir bence.:wiinkk: 10 milyara sıfır 650cc comet satılıyor :)
http://www.sahibinden.com/fiyati_du...m_de_gt250_rWQQaXQQ4839688WQQpXQQdisplayitem?
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi ilandaki motorun boyalı olduğunuu çok rahat görebiliyorsunuz deponun rengi ile grenaj rengine dikkat edersenn farkına varırsın bide abi 5 milyar felan yazıyolar motordan anlamayan gençlikte buna inanıyoo sonra yavv piyasası beş milyarmış oluyooo sıfırı 8,5 olan motorun ikinci eli nasıl beş olur bi düşünsene:rendeer: bide motor boyandıktan sonra bi daha yan yatmış grenaj altında çizik var sol sinyal tersmi dönmüş yokmu anlamadımm bu demek oluyoki bu motorun diğer tarafıda darbeli olabilir eksoz zaten ezik çizik içindee bu adam motoruna 5,75 der herkes ucuz gözüyle bakar biz 6,5 deyincee ooo ne yaptınnn sen olurrr ya lütfen kazalı bi motorların ilanlarını öne sürerek hyonun piyasası bu demeyin üzülüyorum vallaha


ahanda sayfanın başında bi tanesi piyasası beş milyar 500 daha koyarsan temizini alırsın demişş bencede alırsın alırsınn:queen::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
1.000 ytl daha koy temiz bir 2.el hyosung gt250r al.siyah olsun:)
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
Arkadaşlar değerli yorumlarınız için teşekkür ederim GT250R bakıcam artık 5500 ytl bir çok yerde ilanlar var bizim burdada birisi 6500 istiyordu 5500 düşürdüm acil paraya ihtiyacı olduğu için satıyordu. Bakalım kısmet artık anlaşabilirsek ondan alıcam gt250r yi olmazsa ocak şubat gibi fiyatlar zaten iyice dibe vurmuş olacaktır ozamanlarda almak daha mantıklı gibi bakalım
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
benim tavsiyem suzuki gs500.evet race deil ama ama güzel ve naked.seni de tatmin eder.5000ytlye de bulabilirsin.aklında olsun.:wiinkk:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2
şuan 5.750-5.500 civarlarında gt 250 r makinalar war bi bak istersen...
ben 2 hafta önce kartal sahilde denedim motor gerçekten çok ii durumda we 6.000 ytl ye anlaştık...
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
42
1 ay daha bekle biraz daha ucuzlasın şu makinalar o zaman bi 500 ytl daha koyar hyo alırsın.Hem arkandanda baktırırsın:cat:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
2
kardeşim bende yzf thundrace var temiz ikinci sahibiyim motorun bir sorunu yok ben hevesimi aldım satacam aile zorunluğu yüzünden üzerine kredi kartı bulursan sana taksit yaparım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst