- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
Bence kazık benım motorun komple granajları 260 ytl tutuyo sana yaoacakları ıslemler kesınlıkle 400 lıra tutmaz en azından ASya motorda.yag kacırmasıda kece yada jonta gıbı bısıeyden 5 ytl basıma geldı bılıyoruım bence kazık atıyorlar.