400 ytl bakıma vericem sizce çokmu??

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bence kazık benım motorun komple granajları 260 ytl tutuyo sana yaoacakları ıslemler kesınlıkle 400 lıra tutmaz en azından ASya motorda.yag kacırmasıda kece yada jonta gıbı bısıeyden 5 ytl basıma geldı bılıyoruım bence kazık atıyorlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
topıgı okurken kesın bmw gs 1200 yada f 650 dakar ın bakımları sandım,yavv bu ne yaa 400 ytl motor alırsın.bır de mondi ıcın.pehhh.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum Ist. Oturuyorsan Al ParÇalari 2163346713 Ara Burayi Sinan Yada Ferhat Usta 10 Numara Insanlar Ibrahimin Arkiyimda Dersin Keewayci Sonra Bana Tsk Edersin O 400 Ytl Fiyat Verenin Ben Taaa
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
Dostum Ist. Oturuyorsan Al ParÇalari 2163346713 Ara Burayi Sinan Yada Ferhat Usta 10 Numara Insanlar Ibrahimin Arkiyimda Dersin Keewayci Sonra Bana Tsk Edersin O 400 Ytl Fiyat Verenin Ben Taaa

:cat: gece dostum bence bu usta büyük ihtimalle ekstra maliyette çıkarır

yok burasıda varmı şurasıda varmış

bence başka birini bul
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
çok güzel fiyat vermiş hemen ordan yaptır dermişim,çok kazık fiyat oradan hayatta yaptırma
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ben işçilik dahil motoru piston sekman sipoplar dahil 170ytl ye yaptırdım motor da kt 125
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
bu ne ya 400 ytl ye ne yapıyormuş o hıyar.salın paranı kaptırma bunlara dostum.heleki çin malı scooter ustasıyım diye geçinen tamirci bozuntuları tam soyguncu.:farao:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
eski motorumu yağsız sürmüşüm kitleme noktasına gelmişti komple pistonları deişti yağ pompası falan filan hepsine 150 vermiştim.. değişmeyeni kalmamıştı ama..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
bence söyenenlere pek bakma

sadece araştırma yoluna git hangi parçalar değişecek ve tutarı nedir işçilik olarak ne kadar alacak bunları tam olarak öğrendikten sonra karar ver...

parça maliyetleri 3 aşağı 5 yukarı aynıdır..işçilik için başka bir servisle anlaşabilirsin bence sen ferah ol parça fiyatlarını al ondan sonra araştır...

genel manada tüm cevaplar aynı....:S
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
81
bu alp tunay kendini ne zan nediyo ya insan ları küçük görüyo bu kadar ne diyosunuz bu olaya
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
polis çağır bence, motoruna hırsız girmiş, seni soyuyorlar :p
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
o motorla ugrasma onu ver üste para ver honda beat al sorunsuz binersin:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar motorumu bakıma vericem yapılacaklar
motor mondial 151 rs scooter

- ön arka fren sistemi
- ayaklık yok takılcak
- genel bakım
- motor yağ akıtıyo o yapılcak
- frene basınca arka stop yanmıyo
- ön ve arka çamurluk takılcak
- sol alt grenajı değişicek
- benzin göstergesi çalışmıyo yapılcak

sizce uygun fiyatmı çekmiş motor piyasasında fazla bilgim yok??


ohaaaaa....o ne be...çüşünüz sayın servis...:farao:


dostum işte sizler sayesinde bu sektör böyle şahlanıyor cepler doluyor yanlış anlama...acı söylerim...güzel bir öpmekteler seni...gıkını çıkarmazsan dahada çok para isterler...motor 2 yaşından küçükse dediklerinin çoğu garantiden değişmesi lazım...uyan dostum...

bu alp tunay kendini ne zan nediyo ya insan ları küçük görüyo bu kadar ne diyosunuz bu olaya

çok terbiyesiz biri...ben tanıyorum ama bulaşmıyorum...çamur banada bulaşcak diye...haklısın +1...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
sat motoru, o 400 tl yi de üstüne koy
kendine adam gibi bir motor al
ne bu fiyat böyle yaa, arabamı bu...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ohaaaaa....o ne be...çüşünüz sayın servis...:farao:


dostum işte sizler sayesinde bu sektör böyle şahlanıyor cepler doluyor yanlış anlama...acı söylerim...güzel bir öpmekteler seni...gıkını çıkarmazsan dahada çok para isterler...motor 2 yaşından küçükse dediklerinin çoğu garantiden değişmesi lazım...uyan dostum...



çok terbiyesiz biri...ben tanıyorum ama bulaşmıyorum...çamur banada bulaşcak diye...haklısın +1...

Çok pistirim yapışır kalırım.....+1000:queen::queen:
Olm gaz verme adama iice hırslanacak....:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst