- Katılım
- 16 Kas 2006
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #41
:d
Abicim ben yapmadım ki:dyapanların eline sağlık demek istedin ya da paylaşım için tşk etmek istedin ben tşk ederim kardeşim...:rendeer:
eline saglık kardeş
Abicim ben yapmadım ki:dyapanların eline sağlık demek istedin ya da paylaşım için tşk etmek istedin ben tşk ederim kardeşim...:rendeer: