4 silindirin var mı; 4 çocuğun var :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En son uçmakdere gezimiz öncesinde 6 YTL lik benzinle Edirne-Lüleburgaz arasında sinir bozucu yolculuğu gerçekleştiren ve grubun çok yakan motorlarını
99 cc lik, vergisiz Motoran Torro ile ağlatan arkadaşımızın kulaklarını çınlatmak istiyorum.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Şahsen -öğrenci halimle- bir 600F benim için lüks.

Alamayacağımdan (ve çoğumuzun alamayacağından)değil belki ama esas mesele aldıktan sonra başlıyor.(sözüm meclisten dışarı)

4 silindirliler az yaksa bile piyasadaki 4 silindirliler yedek parçası,bakım ücreti vs. malum.(race adına konuşmak gerekirse)

Kanımca race makinalar tek araç olarak kullanılacak araçlar değil zaten.Az yaksalar bile -ki gazlayınca 1.2 araba bile fazla yakar - günlük hayatta pratik olarak kullanılamamaları bu durumu açıklıyor. (pratiklikten kastı scootera binipte farklı bir motora geçenler daha iyi idrak edecektir)


Hem yakıt olayından hem de pratiklik yönünden tek araç olma niteliği yok diye düşünüyorum.

Ben GT250R'ı bile kullanırken benzin konusu zoruma gidiyor sadece ulaşım amaçlı kullandığımda. (scooterla ulaşım amaçlı çıktığım an hem daha az yakması avantaj hem de bagajını kullanıyorum,parketmesi kolay vs.)

dreamdark, imkanın varsa gösterişine,süsüne bakmadan ikinci araç olarak bir scooter almanı öneririm. 600F'e de hafta sonları binersin.

Bana göre yegane amacı,kişiye verdiği yegane zevki gazlama(ivmelenme),egzoz sesi olaylarını da yaşamış olursun ara ara :)


İşte ben de aynen bu şekilde düşünüyorum dostum:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
Herkes benim motorum şu kadar yakıyor,bu kadar yakıyor diyor enteresan olan bi gerçek var,bizim ülkemizde benzine sürekli olarak zam geliyormu evet,gelmeye devam edcekmi evet,buna kimse dur dicekmi hayır yaz sonuna kadar 4 lira 25 kuruş olacakmış ne güzel.O zaman kimse hesap yapmasın çünkü bütün motorların benzin sarfiyatı hergün artacak yani yarın gene farklı olacak diğer gün gene burası TÜRKİYE:cat:

bütün dünyada sabitte bitek türkiyedemi artıyo fiyatlar?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bütün dünyada sabitte bitek türkiyedemi artıyo fiyatlar?

Buharlı motosiklet yaptıracaklar bana,her çalı çırpının başında durup dolduracağım kazanı,"ateşlee" yapıcam:)
Bi de başbakan çıkıp 3 çocuk yapın demese:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
dizel'in fiyatı da zaten en son aldığımda 3.25civarında idi yanlış hatırlamıyorsam..Benzini yakalayıp sollayacak bile tahminimce...Buna bir dur demek lazım lakin gelen zammı peşin peşin çekiyoruz yapacak bişe de yok gibi duruyor.biz sokaklara çıkıp yürüsek de bisiklete de binsek sanırım bu zamlar gelecek.Var mı alternatif bir fikri olan acaba?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
66
Valla ses felan bunlar için 4 silindirli bi makineye gerek yokki ben bursada oturuorum birisinde er6n var muzzy eksoz takılı verdiği sesi 600 racing vermiyo size garanti veriyorum sesi duymanız lazım
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Mürüvvetlerini de görürsün, Nur topu gibi torunların olur işallah:p

Ben tek çocuğa yetişemiyom, Özel servisiydi, Evde Servis tutmalarıydı, haftasonu yol kursları, hafta içi park masrafıydı, bir giydiğini bir daha giymez ev grenaj doldu, her benzini beğenmez illa da Euro Standartı pahalısıydı, Akşam arkadaşlarla olacam bir depo benzin versene demesi, bujisinin taksitleriydi, hava filtresinin orjinaliydi vallah ben tekinin altından kalkamıyom. Allah kolaylık versin, zor kardiş zooorr:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
ben ciddi ciddi bisiklete binmeyi düşünüyorum. açıkçası öğrenci halimle benzine verdiğim para çok fena koyuyor...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dizel'in fiyatı da zaten en son aldığımda 3.25civarında idi yanlış hatırlamıyorsam..Benzini yakalayıp sollayacak bile tahminimce...Buna bir dur demek lazım lakin gelen zammı peşin peşin çekiyoruz yapacak bişe de yok gibi duruyor.biz sokaklara çıkıp yürüsek de bisiklete de binsek sanırım bu zamlar gelecek.Var mı alternatif bir fikri olan acaba?

ever var. Motorsuz şase numarasız motosiklet kullanmak yani bisiklet kullanmak. Fakat birçok kişi motorlu taşıtlar yerine bisikleti tercih etse inanın onada vergi gelir. Burda amaç birşekilde para tahsil etmek. :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yapcak bişey yok. dünyayı ilgilendiren mesele bu benzin fiyatları.


ya bu deveyi gitcez ya da kıbrısa taşıncaz :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
ever var. Motorsuz şase numarasız motosiklet kullanmak yani bisiklet kullanmak. Fakat birçok kişi motorlu taşıtlar yerine bisikleti tercih etse inanın onada vergi gelir. Burda amaç birşekilde para tahsil etmek. :)

Örnek İsviçre!
Vergisi falan yok bisikletin ama: dostumun bisikleti çalımıştı, kaskosu olduğundan (elbette Ruhsatı da var!!!) polise bildirmiş, bir kaç ayda bulunamadığında kasko yenisini alması için para ödemiş. 6 Yıl sonra bisiklet bulunmuş!! Benim arkadaş tatilde Türkiye de olduğundan gidip ilgilenememiş. Döndüğünde 100 Euro gibi Polis Deposunda kalma parası istemiş devlet. ayrıca bisikleti polis aracılığı ile hurdaya göndermek yani hiç almamak isterse 150 Euro da Çöp Parası talep edilmiş. Arkadaşımda bisikleti parayı ödeyip almış, bütün bir pazar günü demonte etmiş, metalleri ücretsiz çöpe atmış, plastik aksamı 30 Euro gibi bir paraya imha merkezine 50 Km yol yaparak teslim etmiş ve işi ucuza bağlayıp kapatmış:mrgreen: Eline geçen tek şey, 2 ay sonra metal hurda şirketi 100 sayfalık bir defter hediye etmiş:cat::cat:

Yani öööyle pisikletle felan kurtulamazsınız, zamanı geldiğinde benzin veya motorin almamanın bedelini ödetir bu sistem:pr:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Örnek İsviçre!
Vergisi falan yok bisikletin ama: dostumun bisikleti çalımıştı, kaskosu olduğundan (elbette Ruhsatı da var!!!) polise bildirmiş, bir kaç ayda bulunamadığında kasko yenisini alması için para ödemiş. 6 Yıl sonra bisiklet bulunmuş!! Benim arkadaş tatilde Türkiye de olduğundan gidip ilgilenememiş. Döndüğünde 100 Euro gibi Polis Deposunda kalma parası istemiş devlet. ayrıca bisikleti polis aracılığı ile hurdaya göndermek yani hiç almamak isterse 150 Euro da Çöp Parası talep edilmiş. Arkadaşımda bisikleti parayı ödeyip almış, bütün bir pazar günü demonte etmiş, metalleri ücretsiz çöpe atmış, plastik aksamı 30 Euro gibi bir paraya imha merkezine 50 Km yol yaparak teslim etmiş ve işi ucuza bağlayıp kapatmış:mrgreen: Eline geçen tek şey, 2 ay sonra metal hurda şirketi 100 sayfalık bir defter hediye etmiş:cat::cat:

Yani öööyle pisikletle felan kurtulamazsınız, zamanı geldiğinde benzin veya motorin almamanın bedelini ödetir bu sistem:pr:

İsviçre böyle birşey yaptıysa Türkiye'yi düşünemiyorum:mrgreen:

Neyse arkadaşlar siz yine benzin almaya devamedinki devlette biz bisiklet kullanıcılarına yüklenmesin:p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
emre'ye şiddetle katılıyorum, benzin parası gerçekten zorluyor bünyeyi..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Küçük motor diyorsunuz da Allah aşkına 125 cc motosikletimin bile deposu 20 ytl ye doluyor artık. Küçük motosikleti olan kişinin de şu mantıkla hareket edesi geliyor. Bu kadar parayı minicik motor için harcamaktansa büyük motoruma binerim.. :) Şahsen önceden Falcon çok yakıyor Cygnusa binelim derdik, şimdi o kadar parayı ona vereceğimize adam akıllı bi motora binelim diyoruz. :p Hoş dört silindir değil orası da ayrı.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
tek silindir tek çocuk :p xt600, xt660 R'da tek silindir ama besili çocuk onlar :p en güzel yiycekleri yiyorlar :p:p:p:p

onur abi saygılar hürmetler :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst