4 resim çektim

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..Çok güzel kaliteli bir motor 10 yıldır kullanıyorum,, daha bujileri bile değiştirmedim..Sadece ön amartisör keçesi patladı o değişti bide lastikler...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayrını gör emiiiiiiiii:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
gerçekten çok güzel ve canlı duruyo:cat: iyi günlerde kullan bu arada kaç model
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
14
Selam arkadaşlar temiz bir GS500 arıyorsanız bir arkadaşımda var 1999 model 7000 km de meraktan alıp arada sırada kullanıyordu.Sonunda aile baskısı yüzünden satıyor. Araç kazasız ve son bakımları da yapıldı. Bu da sahibinden linkihttp://www.sahibinden.com/orjinal_7000_km_de_tertemiz_suzuki_gs500_bakmadan_gecmeyin-03WQQaXQQ19437147WQQpXQQdisplayitem?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst