hayırlı olsun..
kuyruğu eğri gibi..![]()
Çok çinliyi cebinden çıkarırı..kazasız belasız sürüşler..:cat:
kuyruğunu doğrulttuk beee geç kaldın
bu arada bende gs 500 arıyorum temiz satan arkadaslar varsa cevap bekliorum
tuh yaaa neyse baska motor alırsın nasıl olsa..![]()
gerçekten çok güzel ve canlı duruyo:cat: iyi günlerde kullan bu arada kaç model