4 motor arasında kaldım yardım eli uzatın

Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
8
Arkadaşlar foruma yeni üye oldum tam olarak neyin nasıl yapılacağını bilmiyorum onun için kusuruma bakmayın
Ben yeni motor alacağım 150lik düşünüyorum çünkü daha önce cup tarzı kullanmıştım.
Ama 4 motor arasında kaldım fiyatları birbirine yakın bi akıl verseniz titreşim olsun yakacağı yakıt olsun yol tutuşu sağlamlığı olsun hızı olsun parça durumu arıza durumu hepsi işte
Fikir sahibi olanlar varsa bi akıl versin motorlar şunlar

KUBA STRİKE 150

MONDİAL VULTURE

LİFAN EMİSOL 150

SALCANO WOLF
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
501
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlla bi Yebere al diyen çıkar hazır ol :) Bunların arasında Kuba veya mondial derim.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
8
aralarında en pahalısı lifan emisol ama en bilinmeyeni de o ya nasıl bi motordur acaba
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
8
o artık allahın emri abi çıkar da :) inan 10 lira daha fazlası çıkmıyo krediydi nakitti falan 3200 falan ybr bende isterim ama daha fazlasını koyamıyorum malesef:pale:
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tartışmasız salcano wolf derim ..Sana Mondial ve kuba öneren arkadaşlarıda dinleme..
Bu arkadaşlar ya motordan anlamıyorlar .. yada salcano wolf ü tAnımıyorlar..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Emisolde Cbf 150 motoru var. Parçaları uyar, motor karakteri de aynı haliyle, düşük devirde yüksek tork verir.
Salcano Wolf ta Jianshe firmasından çıkar, Ybr ile aynı fabrikadan yani, motoru Ybr ile aynıdır, parçalar uyar.

Tercihini Wolf ve Emisol arasında kullan derim. Emisol görüntü bakımından bence bir tık önde.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Kuba nın sitesine gir yeni 2 tane model gelmiş. 20.000 km test ettik diyorlar. Gözün tutarsa onları al 3750 lira. Yok tutmazsa Drift al 3200 lira. Lıfan çinli olan en buyuk motosıklet fırması, modelleri güvenilirdir. Salcano ile ilgili bir bilgim yok.

kullanmadığı motorlar hakkında ahkam kesenlerin nicklerinin üzerine tıklayarak engelliler listesine alırsan bir daha bu parazitlerin yorumlarını görmezsin. :cat:
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
8
valla kafam karışık ya burda fiyatı en uygun olan strike 150 var onda da bi sürü özellik var 12.2 hp güç seramik piston üstten egzantirikli titreşim falan yok diyolar ama niye fiyatı o kadar düşük kafam karıştı :silent:
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
8
Kuba nın sitesine gir yeni 2 tane model gelmiş. 20.000 km test ettik diyorlar. Gözün tutarsa onları al 3750 lira. Yok tutmazsa Drift al 3200 lira. Lıfan çinli olan en buyuk motosıklet fırması, modelleri güvenilirdir. Salcano ile ilgili bir bilgim yok.

kullanmadığı motorlar hakkında ahkam kesenlerin nicklerinin üzerine tıklayarak engelliler listesine alırsan bir daha bu parazitlerin yorumlarını görmezsin. :cat:


valla baktım o yeni modellere ama sadece baktım ya çok pahalı bana :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
501
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangisi icine sinerse onu al, kullanici basliklarini oku ordan sorular sor bende oyle yapiyorum sahsen.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
8
az daha biriktir olayina girersek r1150rt alsın

aynen :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

Salcano wolf en kalitelisi ybr ile aynı banttan çıkıyor

o da 125lik ya diğerleri kadar verim alamazmıyım ki acaba diğerleri 150lik

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

hangisi icine sinerse onu al, kullanici basliklarini oku ordan sorular sor bende oyle yapiyorum sahsen.

senin motoru da öneren oldu memnunmusun motordan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
501
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha almadim ama 1 aya kesin aliyorum, arkadasta var binip kullandim 2 kisi 200 km yol gittik Hic durmadan bi sikinti yaratmadi bu arada motor 52.000 km deydi
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Sıfır alacaksanız illa Salcano wolf ama o bütçeyle ikinci el bir ybr de alabilirsiniz..Salcano Wolf düşünmüyorsanız Mondial 125 Drift tavsiye ederim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst