Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 5 Ağu 2007
- Mesajlar
- 577
- Konu Yazar
- #21
3.45 ve 4.45 dakikalarda aydınlık ortam var.
Aparat bu beyler.
http://www.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_266025.html?wid=21
TAbi pek dayanıklı değil söyleyeyim.
Fotoğraf çekeyim derken, eldivenle abana abana, aparat mefta oldu. KAmerayı düşürmedim allahtan.
Emanet. :mrgreen:
Su geçirmezlik falan bişey yok beyler. Eğer kamera yere düşerse bilin ki, lensler mensler kırılır.
Ama şarj konusunda iyi.
Kabı mabı daha birşeyi yok şuanlık. piyasada.
Dediğim gibi diğer sezona kendim daha sağlam birşey alıp, sabitleyeceğim motora.
deri kılıf yada sugru ile bi kılıf falan yapılabilir mi? ( Butonların hassaslığı nasıl? )
Yan tarafa takAyrıca videonuzdan şunu farkettim, arkadaki trafiği de net görmek istiyorsak bu 360 derece kamerayı kaskın tepesine takmak gerekiyor, gidonda olunca arkadan gelen araçları göremiyoruz.