abi yapmayın gözünüzü seveyim ya adam motoru bulundu diye sevinçten onunşla ilgilenmeye çalışıyor siz kim yapmış ne yapmış peşine düş diyorsunuz ayıp ya hem kendi birşey yapmış olsa bu siteye topik açar mı ?? ayrıca bi çıkarı olması için kasko olması gerekli hadi kasko var diyelim mümkün olduğunca el altından halleder bu işi bu kadar ortada yapmaz dümenini biraz saygılı olmalıyız ve onun adına sevinmeliyiz acemi hırsızlara denk geldi diye ona kızamayız.. en çok da motoru çalınıp bulunamayanlar kızmış bu duruma anladığım kadarıyla Allah bize de nasip etsin demek yerine neler diyorsunuz bence Murat abinin yaptığını yapıp her duruma olumlu bakmalısınız ne demişti hatırlayın..
"Neyse çalındıysa çalındı.. Belki de fuara giderken patlayıp ölecektim.."
Allah diğer motoru çalınan arkadaşlara da motorunun bulunmasını nasip etsin arkadaşlarım, abilerim.. Yanlış bi kelime kullandıysam özür dilerim..
Geçmiş olsun Murat abi inşallah böyle bi olay yaşamazsın bir daha..:rendeer: