- Katılım
- 9 Şub 2009
- Mesajlar
- 545
güncelllllllllllllllll
güzel olmuş afiş muhabbeti aslında bulana bi de ikramiye verilecektir deseydin
anadolu yakasındada dagıtıldımı kadir bilgin varmı?
ya dün bi gelişme var gibi diyodun turgayyyy neydi o akşam çıktık şimdi aklıma geldi durum neeee
bilmiyorum çağla eğer dağıtılmadıysa dağıtalım :cat:
evet varsa afiş biz de dağıtalım
ciddi bi gelişme değil. bizim motorla ilgili değil yani daha önce çalınan bi motor aylar sonra bulunmuş ondan bahsediyodu kahvaltı topagında
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------
afişleri görkem ve caner dagıtıyodu bildiğim irtibata geçelim iş bölümü yapıp dagıtalım o vakit :cat:
Aslında afişlerde bulana yada doğru ihbar yapan ödül gibi bir şey verilse daha önce yazıldıysa kusura bakmayıın :cat:
hırsızlar sonra biz bulduk diye gelmesinler ödül almaya![]()
hırsızlar sonra biz bulduk diye gelmesinler ödül almaya![]()
ben çıktı aldım afişlerden 50 tane dağıtalım bu akşam varmı gelen benle
gelsinler yeter ki motoru 1 - 2 milyara geri alabilsin turgay
Yeterki motosiklet geri gelsin 1-2 milyar neki keşke bulunsa.:cat:
bizler dağıttık... moto cafenin bir tanesine astık kuryelere verdik. umarız haber çıkar