34 TH 9767 plakalı CBR600F motorum çalınmışdır

Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ya dün bi gelişme var gibi diyodun turgayyyy neydi o akşam çıktık şimdi aklıma geldi durum neeee
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet varsa afiş biz de dağıtalım
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ya dün bi gelişme var gibi diyodun turgayyyy neydi o akşam çıktık şimdi aklıma geldi durum neeee

ciddi bi gelişme değil. bizim motorla ilgili değil yani daha önce çalınan bi motor aylar sonra bulunmuş ondan bahsediyodu kahvaltı topagında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------

bilmiyorum çağla eğer dağıtılmadıysa dağıtalım :cat:

evet varsa afiş biz de dağıtalım

afişleri görkem ve caner dagıtıyodu bildiğim irtibata geçelim iş bölümü yapıp dagıtalım o vakit :cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ciddi bi gelişme değil. bizim motorla ilgili değil yani daha önce çalınan bi motor aylar sonra bulunmuş ondan bahsediyodu kahvaltı topagında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------





afişleri görkem ve caner dagıtıyodu bildiğim irtibata geçelim iş bölümü yapıp dagıtalım o vakit :cat:

Aslında afişlerde bulana yada doğru ihbar yapan ödül gibi bir şey verilse daha önce yazıldıysa kusura bakmayıın :cat:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ben çıktı aldım afişlerden 50 tane dağıtalım bu akşam varmı gelen benle

bana uyar kadir dagıtalım bu akşam :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:21 PM ----------

gelsinler yeter ki motoru 1 - 2 milyara geri alabilsin turgay

Yeterki motosiklet geri gelsin 1-2 milyar neki keşke bulunsa.:cat:

ya giden 1-2 bin tl olsun daaa hırsızı ödüllendirmek garip olur :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
bizler dağıttık... moto cafenin bir tanesine astık kuryelere verdik. umarız haber çıkar
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emre işte o da çıktı alsın yarın dışarı çıkınca dağıtalım biz de o zaman.
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
aslında meydanlara koli bantıyla bantlamak lazım afişleri

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:31 PM ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst