- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
çok tesekkur ederım arkadasım sağolasın gereklı yerelere bıldırım yaptım ınsallah sizlerinde yardımıyla en kısa zamanda motoru bulacağız
hiç bi ip ucu bişi yokmu tansel
inşallah biran önce bulunur
çok tesekkur ederım arkadasım sağolasın gereklı yerelere bıldırım yaptım ınsallah sizlerinde yardımıyla en kısa zamanda motoru bulacağız
Bu motoru bu sabah Arnavutköy yolundan sonra ki Sazlıbosna yoluna doğru gördüm.
Saat: 07:15 - civarı .
öncelikle geçmiş olsun diyorum.
alıcı rolüyle gelerek motoru kaçırma yöntemiyle karşılaşıp ta şüphelendiğimiz de çaktırmadan polise haber versek ilgilenirler mi acaba ne dersiniz ?